pátek 11. října 2019

I u doktora může být veselo

Tento týden jsem měla dvě plánované návštěvy lékařů. Na zubním jsem byla na zkoušce, tak už se zase klidně můžu na lidi usmívat, teda pokud bude důvod, to dá rozum.
Druhá kontrola na očním mě následně bude stát nějakou tu korunu navíc. Opět nové brýle, na čtení už 6,5 dioptrií, což už je trochu dost. Mám obavu, že při příští kontrole dostanu recept na bílou hůl. Ale zase jsem se tam docela pobavila.
Zvoní telefon, sestřička se ohlásí, chvilku poslouchá a najednou se začne srdečně smát a zároveň se omlouvá. Promiňte paní Nemajetná, ale před vámi je objednaná paní Brzobohatá, tak mě to nějak rozesmálo.
Sestřička domluví podrobnosti, položí telefon a povídá. Tak teď už nám tady chybí jenom paní Švorcová a Bohatá a holky budou komplet. To fakt nevymyslíš ...



Žádné komentáře:

Okomentovat