neděle 17. května 2020

Cesty na chatu

Nevím, jak vy, ale já jízdu po dálnici moc ráda nemám. Pravda, je to rychlejší, pokud se teda nedostanete do několikahodinové zácpy, ale pro řidiče stačí dát cihlu na plyn a jede se.
Jsem spolujezdec, který neustále sleduje řidiče v ostatních pruzích, což mě občas dost zneklidňuje. Kolem dálnice toho ke koukání moc není.O co hezčí jsou cesty přes městečka a vesnice, kde je toho ke koukání naopak dost. Upravená náves nebo náměstí, kvetoucí sady, cesta lesem, malebné vesničky, pole, zahrady, rybníky. Můžete v klidu zastavit a kochat se okolní krajinou tak, jako doktor z filmu Vesničko má středisková. Mimochodem jeden z mých oblíbených filmů.
Ale ještě k té dálnici. Při cestě z Prahy určitě narazíte na jeden nový tramvajový vůz. Stojí u obce Čestlice na travnatém pozemku hned u dálnice. Je to pro mne tak trochu záhada, jak se tam ta tramvaj dostala. Budu muset navštívit strýčka jménem Google, on mi tu záhadu určitě objasní.
No, pak že není u dálnice co pozorovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat