středa 25. listopadu 2020

To musíte slyšet


 
Nádherná písnička Karla Gotta z roku 2016, která opravdu stojí za poslechnutí. Hudbu napsal Michal David a text Lou Fanánek Hagen. 


29 komentářů:

  1. Taková pravdivá písnička o životě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaregistrovala jsem ji až teď, ale líbí se mi moc ☺

      Vymazat
  2. Krásná a pravdivá píseň.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, tohle je opravdu krásná a hlavně pravdivá píseň 👍💕👍

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto písničku vůbec neznám a přiznám se, že mi ještě teď běhá mráz po zádech. Krásná melodie a ten text...to je nádhera. Pan Karel Gott - je prostě nenahraditelný. Syn se s ním osobně sešel na jedné soukromé akci kterou fotil a vyprávěl, jak to byl slušný. milý a velice příjemný člověk. Fotky jsem měla možnost vidět, ale nesměla jsem si je stáhnout ani je zveřejnit. Evi moc děkuji za tuto nádhernou píseň a přeji Ti příjemné dny a hlavně ZDRAVÍ!!!.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tahle písnička také nějak unikla, ale je nádherná ☺☺☺

      Vymazat
  5. Túto krásnu pieseň som už počula a rada som si ju vypočula znovu u Teba! Je smutné, že slávik nás opustil ... Jeho piesne ostanú však večné, rovnako ako aj spomienka na nho. 💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji neznala, poslala mi ji kamarádka a líbí se mi moc ☺☺☺

      Vymazat
  6. Tato píseň pro mne novinka není a je krásná jako všechny ostatní, které K.Gott nazpíval. Díky za připomenutí.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z ní nadšená, neznala jsem jí. Hezké dny ☺☺☺

      Vymazat
  7. Omlouvám se za opožděnou reakci na tvůj dotaz ohledně vkládání videa, ale nejspíš už radu nepotřebuješ. Zvládla jsi to na výbornou. Ale kdyby přece jen, písni mi prosím na renata.chudobova@seznam.cz Tam se musím dívat denně, mám tam přesměrovaný pracovní e-mail. Jinak ta písnička je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, vůbec se neomlouvej, je mi jasné, že volného času máš teď hodně málo. Nakonec se dílo podařilo, ale boj to byl, to teda jo. MOc tě zdravím a opatruj se ☺☺☺

      Vymazat
  8. Ano, můj miláček Karel Gott to uměl vždy a všechno. Při vzpomínce na něj mám vždy slzičky na krajíčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to výborný zpěvák a slušný člověk, od kterého by se mnozí mohli učit.

      Vymazat
  9. Krásný a poklidný advent)))) třeba i s Kájovou písničkou )))

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, také přeji klidný a pohodový advent. Tuhle písničku jsem neznala, ale moc se mi líbí, tak jsem ji nabídla i ostatním blogerům. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Evi :-) Karla Gotta nosím v srdíčku. :-) Přeji krásný advent tobě a tvé rodině. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přeji krásný a hlavně klidný advent ☺☺☺

      Vymazat
  12. Děkuji, znám ji z rádia, ale tam jsem tolik nevnímala slova. Je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle písničku jsem neznala a proto jsem byla tak nadšená. Klidné dny přeji ☺☺☺

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Náš božský Kája, nechal nám tu spoustu krásných pokladů.
    Příjemný večer, Evi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, také ti přeju hezký večer. Tahle písnička má nádherná slova a i když jsem nebyla nijak velká Kájova fanynka, tak tohle se mi líbí moc. Pá ☺☺☺

      Vymazat
  15. Také jsem měla ráda Karla Gotta, dokonce jsem byla na jednom jeho koncertu naživo. Byl to zážitek, bylo vidět lásku ke zpěvu i profesionalitu, kolegialitu ke zpěvačkám, které zpívaly s ním - nejen Monika Absolonová, ale i "křoví". Ráda jsem si písničku připomenula a hlavně slova krásná, která mě nadchla. Děkuji ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeho písničky jsme měla ráda, ale tahle mi nějak unikla. Ta slova jsou opravdu krásná. Jsem ráda, že se ti písnička líbila, zdravím a přeji klidné adventní dny ☺☺☺

      Vymazat
  16. Krásná a pravdivá písnička i pěkně udělaný klip. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také moc líbí slova, nějak mi tahle písnička unikla ☺

      Vymazat