pátek 18. června 2021

Užívám si na chatě

Po minulém, tak trochu hektickém týdnu si teď užíváme klid a sluníčko na chatě. V pátek jsme se sešli v úzkém rodinném kruhu, abychom oslavili kulaté narozeniny mého muže. Dceru už jsem rok neviděla, a tak důvody k oslavě byly. Také mi v sobotu nebylo moc dobře, ale dobře mi tak.
V neděli jsem zajela s tátou za mamkou do senior komplexu a v pondělí ráno jsme tátu ještě odvezli na kontrolu k doktorce. Měli jsme tam být už v 7 hodin. Všechno se brzo vyřídilo a mohli jsme vyrazit na chatu. Počasí nám zatím přeje, v úterý jsme napustili bazén, ale protože nejsem otužilec, nějaký den si na koupání ještě počkám.
Mám sebou spoustu knih, nějaké háčkování a také jsem se dala do malování kamínků. Kreslit neumím, moje výtvory jsou na úrovni dětí z mateřské školky, ale to mi nebrání, abych něco nezkusila. Žádná sláva, ale baví mě to. První kamínek jsem dneska poslala do světa.

1. Evi ty kamínky máš moc hezké. Já když nějaký někde najdu, tak ho vyfotím, vezmu a dám do batohu a někde na jiném místě ho zase uložím. Tak kamínek cestuje republikou. Sama kamínky nemaluji, jen přenáším... měj krásné a pohodové dny.

1. Našla jsem zatím jenom jeden, teď to zkouším sama, ale jak říkám, malé dítě umí víc 😀

2. Po oslavě se už můžete naplno věnovat relaxu, tvé kamínky se mi líbí, já asi malovat nebudu, ale je to zajímavé tak přenášet kamínky. To by chtělo jít k řece, tam bude kamínků na výběr... Mějte se na chatě příjemně! ☺

1. Hani, počasí nám zatím přeje, dneska odpoledne jsem vyzkoušela bazén. Je to ještě studené, ale jde to 😉

3. Každá snaha se cení a hlavně, že tě to baví!!!
    Hezké dny na chaloupce přeji☀️☀️☀️

1. Snaha ta by byla, ale žádné veledílo ze mne nevypadne. Měj se krásně 😊

4. Ty kamínky jsou moc krásné! Shledání s dcerou po tak dlouhé době muselo být fajn :) Užívej si pohodu a klid na chatě ♥

1. Elis, díky za pochvalu a podporu. Zatím si užíváme, snad to ještě pár dní vydrží. Měj krásný víkend 😉

5. Jestli se splní předpovědi, vodu v bazénu budeš mít vroucí cobydup :D.
    Kamínky jsou teď populární a ty tvé jsou hravé a veselé :).

1. Jani, díky za hravé kamínky 😁😁😁
      Odpoledne jsem do toho bazénu vlezla, voda vroucí fakt nebyla a po počátečním šoku to celkem šlo. I na tu chvilku to bylo příjemné. Užívejte si víkend, zdravím 😊

6. Evi, užívej si chatu, je tam rozhodně lépe, než teď v Praze.
    Kamínky jsou moc hezké, určitě budou putovat dál.👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

1. Včera jsme v Praze byli kvůli druhému očkování a rychle jsme zase ujížděli. V paneláku to teď opravdu není nic příjemného. Díky za pochvalu, žádná sláva to vážně není, ale chtěla jsem to také vyzkoušet. Krásný víkend 😉

7. Evi, docela Ti závidím, že si můžete tyhle teplé dny užívat v přírodě. Kamínky máš moc hezké. Já to budu muset také zkusit.
    Měj pěkné dny.

1. Je to moc fajn, protože v pražském paneláku je teď příšerně. V pondělí dopoledne zase musíme domů, jdu za mámou a tátovi povezu nějaké jídlo. Podle počasí se zase rádi vrátíme. Měj se krásně a užívej víkend 😊😊

8. Myslím,že to je to nejlepší trávit tahle horka na chatě.Hned bych někam z paneláku ujela.Ale už není kam.Umím si to představit,jak si to užíváš a v dobrém závidím.
    Kamínky máš krásně vymalované.Také by mě to bavilo,ale třes rukou mi to nedovolí.Kdysi jsem s vnoučaty sbírala kamínky a ony je polepovaly ubrouskovou technikou.
    Evi,měj hezký víkend

1. Ubrouskovou techniku jsem ještě nezkoušela, ale také bych jí chtěla vyzkoušet. Jitko, měj se krásně. zdravím 🌸

9. Evi užívejte klidu na chatě, a neboj se nic, kamínky máš parádní, a určitě udělají moc radosti. Já teď vůbec nestíhám malovat... Přeji sluníčkové dny, pa... Péťa

10. Jo taková zahrada je vlastně letní byt. Nepotřebuješ jezdit na dovolenou.🙂 Naše chata není uzpůsobena na delší pobyt, měla to být jen užitková zahrada s domkem pro uskladnění a sušení zeleniny. Všichni to ale v CHKO trochou přehnali s rozměry až z toho bylo zastavení stavby a velká pokuta. Proto je vybavenost chaty skromné a není tu pitná voda, odpady a s vodou povrchovou či dešťovou musíme šetřit. Proto v létě moc nečtu, protoze6 je zahrada jen samá práce a nyní jezdím zalévat každý den. Sucho je strašlivé. Za tento týden mám nachozenych 60 km. Už aby zapršelo.

1. Tak to před tebou smekám. V těch vedrech obzvlášť. Na zalévání zatím používáme vodu ze sudů, ale pomalu už nám dochází. Snad konečně zaprší, sucho je fakt děsné. Od nedělního večera by zase mělo něco napršet a trochu se ochladí, jestli to vyjde, tak to s radostí beru. Hezký víkend 🌞

11. Kopretiny v modré bandasce - to je pro mě začátek léta! Nádhera, Evi!
    Hezky si maluj a užívej si léto a chatu!
    Helena

1. Helenko, díky. Zatím si to fakt užíváme, ale začátkem týdne zase jedeme domů. Potřebuji zavést nějaké jídlo tátovi a dojít za mamkou do domova, snad se ochladí, v tom vedru je to v Praze za trest. Měj se krásně 🍀

12. Evi krásná kopretinová výzdoba ano začátek léta. Maluješ hezky a můžeš mě prozradit jaké barvy používáš?? Ptala jsem se Květuš,ale asi zapoměla,prozradíš mě to??? pa Miluš

1. Miluško, díky za povzbuzení, prostě to zkouším.
      Používám speciální značkovače Decor Pen, vyrábí Centropen. Je to sada 9 fixů na kov, sklo, keramiku, kraslice a kámen, cena 150,- Určitě to v papírnictví seženeš. Měj se moc fajn 😀

2. evi děkuji ti moc,ruční práce mě v tom vedru nebaví a tak vyzkouším toto.pa a hezké tvoření...

13. Užívej krásné dny a maluj kamínky. Také se tím těším!!!!

1. Kamínky došly, musím někde nějaké nasbírat. Teď je ale takové vedro, že jsem líná i chodit na procházky 😜

14. Evi, hezky si to užíváš na chatě. To je dobře, nemusí se pořád jen makat...Já dnes nebudu dělat NIC, jedu se koupat na písák. Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

1. V létě se občas jezdíme koupat na Sázavu, ale ta na mě bude ještě studená. Využívám na zahradě bazén a je to pohodička. Také moc zdravím 😃

15. Náhodou kamínky máš moc hezké, veselé- prostě pro radost nejen Tobě, ale i tomu kdo kamínek třeba někde najde. Jsem člověk teplomilný, takže do bazénu u syna se nořím teprve, když voda má alespoň 26 stupňů :-). Ale zahrády u domu si užívám -ve stínu pergoly s knížkou nebo s nějakou ruční prací. Včera jsem nedělala nic. Dopoledne jsem byla na očkování (to jsi už na mém blogu zjistila), zatím pohoda jako při první dávce, cítím se dobře.
    Měj se fajn!
    Hanka

1. Studenou vodu také nemusím, ale v bazénu se v těch vedrech docela ohřála. No, ohřála, prostě tam vlezu a je to paráda. Dneska je vážně na padnutí, obávám se bouřek, protože tady na chatě se docela bojím 😧

16. Evko, ty kamínky jsou náhodou moc hezké, potěší toho, kdo je najde. Jinak užívejte na zahradě, ať máte hezké klidné dny

1. Zatím si užíváme, ale zítra už zase musíme jet do Prahy. Díky za pochvalu mých výtvorů, měj se krásně 😉

17. Evi, užívej pohodu na chatě. Moc se mi líbí ta modrá konvička s kopretinami. A kamínky jsou parádní, až je někdo najde, určitě bude mít radost.
    Měj hezký týden.

1. Staré plechové nádobí a nočníky mám ráda na sázení nebo jako vázičky. A modrá je nejlepší 😀

18. Na chatě je určitě fajn. Kamínky se mi líbí - povedly se vám. 🙂 Taky nepatřím mezi otužilce, tak se zatím peču na zahradě s knížkou v ruce. Ale to je teď v létě taky fajn činnost.
    Hezký den. 🙂

1. Byli jsme na chatě týden, vrátili jsme se dneska po obědě a za tu dobu jsem stačila přečíst čtyři knížky. V tom vedru se toho moc dělat nedá a navíc jsem tvor lenošný 😜

19. O víkendu bylo horko, také jsme měli návštěvu a pak vyrazili na Traktoriada...

1. Já jsem teď vděčná za chladnější počasí i za ten déšť. Na traktoriádu jezdí jeden náš známý jako závodník 😉

20. Kopretiny, kopretiny máš nádherný...!!!