středa 6. října 2021

Láska nebeská

Po dlouhé době jsem se konečně dočkala. Minulý týden jsem byla na veřejné generálce muzikálu Láska nebeská v divadle Broadway. 
Protože jsme s kamarádkou před coronavirem chodily na generálky za sezonu třeba i 12x, chybělo mi to docela dost. Těšila jsem se skoro jako malé děti na Ježíška a tentokrát jsem zklamaná vůbec nebyla (u některých muzikálu tomu tak nebylo), naopak jsem byla nadšená a podle reakcí ostatních diváků jsem rozhodně nebyla sama. 
Muzikál je postavený na písničkách Waldemara Matušky a scénárista a režisér Zdeněk Zelenka napsal úžasnou, tak trochu duchařskou komedii o dvou bratrech. Děj je zasazen do prostředí studujících mladých lidí, takže většinu účinkujících tvoří mladé tváře muzikálů. Umějí tancovat, hrát i zpívat, ale na Matuškův hlas v některých písničkách to přece jenom nestačilo. 
Skvěle ovšem zahráli i M. Dejdar, H. Křížková nebo L. Finková.
Na generálce byla většinou starší generace, a tak bylo vidět, že si známé Waldemarovy písničky  společně se zpěváky pobrukují. Smích, občas i slzička, potlesk během představení, skvělá atmosféra a na konci potlesk ve stoje, tak takové bylo dlouho očekávané představení tohoto muzikálu. 





scenárista a režisér Zdeněk Zelenka 





22 komentářů:

  1. Evi, díky za recenzi. Waldovi písničky máme moc rádi.
    Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám doma jedno jeho CD, hlavně jsou to písničky i mého dětství 😉

      Vymazat
  2. Evi,musel to být zážitek.Já jsem o tom teď četla.Už mi taky chybí nějaká kultura,ale u nás nic,co by se nám se sestrou líbilo nedávají.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tím že bydlíme v Praze, tak je těch příležitostí daleko více, to je pravda. Nikdy jsem do divadla nechodila tak často, jako v důchodu. Kamarádka má hlavně možnost sehnat vstupenky, a to je další plus. Jitko, zdravím 😃

      Vymazat
  3. Evi, moc ti kulturní večer přeji. Chybělo to fakt hodně, že! Snad si teď takové večery tu a tam dopřejeme.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divadla už hrají a kina také. Chtěla bych se zajít podívat i na pár filmů, tak uvidím, jestli to vyjde a zase nám je nezavřou 😉

      Vymazat
  4. Evičko,věřím, že jsi byla nadšená a nyní spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn, hlavně aby nám zase všechno nezavřeli, ta potvora covidová si nedá a nedá pokoj. Marti, moc zdravím 😃🙂

      Vymazat
  5. Evi, zdravím. Konečně se může za kulturou, doufám, že se to nezkazí.To je dobře, že jste si to užily. Četla jsem, že se žena Waldy vdávala, jestli je to pravda... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také jsem to četla. Byla pozvaná i na premiéru, ale prý to nešlo, nevím a je mi to celkem fuk. Hlavně, že zatím můžeme do divadel i do kina, také doufám, že se to nezkazí, ale .... Přeji hezké dny i ty volební 😜😛

      Vymazat
  6. Evi věřím, že sis to užila. Walda je holt Walda a je to naše mládí. Já jsem se před pár týdny také dočkala ( mám z bývalého předplatného ještě 3 představení ). Navštívili jsme operu Nabuco v ostravském Národním divadle moravskoslezském. Byl to zážitek. Tak ať nám ta kultura ještě nějaký čas vydrží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musel být opravdu skvělý zážitek. Já mám lístky do ND na Prodanou nevěstu, tak jen doufám, že nám to zase kvůli covidu nezruší. Zdravím 😉

      Vymazat
  7. Evičko, to jsou ty chvíle, kdy Ti upřímně závidím, že máš možnost tuto krásu vidět, taky by se mi to líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, kdybych nebydlela v Praze, tak by to také bylo složité. Ne do každého města divadla jezdí. Měj se moc fajn, zdravím a doufám, že se ruka zlepšuje 😉

      Vymazat
  8. Evi, máš přece jenom více možností takové představení vidět, ale myslím, že kdo chce, ten si to nějak zařídí a na kulturu může jít. A ty generálky jsou odpoledne nebo večer?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, pro mě je to skvělé, protože většina generálek je dopoledne. Tentokrát byla odpoledne, ale byly dvě za den. Večer už by se mi moc nechtělo, ale zase je to takové slavnostnější. Mně to takhle vyhovuje. Měj se krásně, zdravím 🙂

      Vymazat
  9. Evi, musel to být báječný zážitek. 👍👍👍 I já chodila na generálky a nejen muzikálů, ale tohle jsem totálně prošvihla.
    Měj hezké podzimní dny. 🍂🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, po tak dlouhé době to bylo opravdu super. Díky kamarádce už zase máme nějaké lístky na generálky, tak jen doufám, že se to uskuteční. Měj se fajn, moc zdravím 😉

      Vymazat
  10. Je prima, že sis to takhle užila :). Přála bych ti, aby i další představení byla takhle skvělá a hlavně, aby vůbec byla a do cesty se jim nepostavil zase ten prevít covid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, já také doufám, že letošní sezona bude vstřícná nejen pro kulturu, ale i pro sport, rekreaci a tak vůbec 😉😀

      Vymazat
  11. Evi to je prostě úžasné. Vidět muzikál naživo je docela něco jiného než ho později sledovat v televizi. Byla jsem kdysi v Kongresovém centru na muzikálech Dracula, který byl neskutečně krásný a Monte Christo ještě v době, kdy hlavní role zpíval Dan Hůlka s Karlem Černochem. To bylo úžasné spojení dvou různých hlasů a byla jsem opravdu unešená. Tak že věřím, že sis ty známé a nádherné melodie opravdu užila. Je pravda, že Waldemara Matušku, stejně jako Karla Gotta jen tak někdo nenahradí. Měj krásné slunečné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem kdysi viděla Monte Christa v Kongresovém centru, bylo to tenkrát super. Docela mě překvapilo, že Matuška dává zpěvákům tolik zabrat. Jeho písničky nejsou až tak náročné, zpívají se i u táboráku, ale ta barva a síla hlasu, to je zřejmě oříšek. Jarko, měj se krásně 😃

      Vymazat