čtvrtek 28. října 2021

Oddací list

 Zatím se pořád ještě může. A co že se to vlastně může? Chodit do divadla.  Proto jsme s kamarádkou využily možnost shlédnout dopolední představení v divadle Rokoko. Na programu byla izraelská komedie Oddací list. Je to komedie o lásce, setrvačnosti manželství, oddanosti a věrnosti.
V izraelské rodině se připravuje svatba jediné dcery, ale konzervativní ženichova matka trvá na předložení oddacího listu rodičů nevěsty. Ten se nějak nedaří najít a jeho hledáním začíná řada komických situací. 
Vdavekchtivou dceru hraje Marika Procházková  a její rodiče,  hledající zmizelý oddací list,Taťjana Medvecká a Jan Vlasák. Oba naprosto skvělí. 
Divadlo s tímto představením občas jezdí i na zájezdy a já ho můžu jen doporučit. 









25 komentářů:

  1. Komedií není nikdy dost. A v divadle je to úplně jiné než v televizi. My byly v září v letním kině na představení Rodina je základ státu. V kině a divadle mi vadí, že jakmile se zhasne, lidé sundavaji roušky. Myslím, že dvě hodiny představení se dají vydržet s nimi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při vstupu do divadla byli všichni diváci kontrolovaní zda jsou očkovaní nebo mají testy. Uvnitř divadla roušky nosili, ale při představení nevím.
      Jinak se nám to moc líbilo, Taťjana Medvecká je opravdu skvělá. Měj se 😀

      Vymazat
  2. Vůbec jsem netušila, že Rokoko dává takový program. V Praze máte mnohem více možností. My zatím, pokud je pěkné počasí, vyrážíme do přírody, bez lidí a do uzavřených prostor nechodíme. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Možností je opravdu dost, jsem zvědavá, jak to bude dál. Vstupenek už s kamarádkou máme zase dost, tak uvidíme. Pokud se situace bude neustále zhoršovat, tak je půjdu raději vrátit. Počasí je zatím pořád krásné, tak asi zítra pojedeme na pár dní na chatu ještě si to sluníčko užít. Užij si prodloužený víkend, zdravím 🌞🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, věřím, že jste si představení užily. Obsazení je super a líbí se mi i kulisy.
    Přeji hezký sváteční den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, opravdu jsme si to užily, jen doufám, že zase všechno nepozavírají. Ta mrcha zase nabírá na síle. Také si užívej volné dny a sluníčko 🌞😉

      Vymazat
  5. Doufám, že vstupenky vypotřebujete! Díky za recenze 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ano, ale jestli se ta potvora opět pořádně rozjede, tak ty vstupenky snad raději vrátím. Měj hezké a zatím ještě slunečné dny, pá 🌞

      Vymazat
  6. Evi, věřím, že se komedie líbila. Je fakt, že jak píše Renata, že v divadle je to docela jiné než to sledovat v televizi. Já jsem takto naposledy viděla Dívčí válku od F. R. Čecha a chechtala jsem se tomu ještě několik měsíců ,když se mi jednotlivé scény vybavovaly znovu a znovu. Měj se moc pěkně,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, divadlo je opravdu docela jiný zážitek než totéž v televizi. Mám naštěstí tu možnost, takže využívám každou možnost. Měj se krásně 😀

      Vymazat
  7. Evi, až tak uprostřed tvého článku mi došlo, že jsme hru před lety viděla - s velkým úspěchem ji dávalo divadlo v Pardubicích a vím, že jsme se skvěle bavili!
    Děkuji za připomenutí a přeji hodně kulturních večerů. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tohle opravdu nebyla veřejná generálka, ale dopolední představení, které už se hraje opravdu dlouho. Bylo to opravdu moc pěkné. Zdravím 😊

      Vymazat
  8. Evi,to je dobře,že kulturně žiješ.Už jsme si se sestrou říkaly,že jsme dlouho nebyly v kině a v divadle a že bychom to měly napravit,než to zase všechno zavřou.
    Překvapuje mě pan Vlasák v komedii.Znám ho většinou z jiných žánrů a dokonce jsem ho viděla i v zahraničním hororu.On umí dobře anglicky.
    Hlavně,že jste se dobře pobavily,to je potřeba.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám v plánu zajít do kina, je teď docela dost českých filmů, které bych ráda viděla, např. dokument o Karlu Gottovi. Chci si počkat, až nebude tak velký zájem, plné kino mě momentálně neláká. Měj se, pá 😀

      Vymazat
  9. Úplně Ti závidím. Už jsem hodně dlouho nebyla v divadle.
    Hezký nadcházející víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, odpoledne jsme se vrátili z chaty, trávili jsme tam víkend s manželem. Bylo nádherně, odpoledne jsem trávila na procházkách a nemělo to chybu. Měj se, zdravím 😄

      Vymazat
  10. To představení muselo být zážitek,výborné herecké obsazení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to prima, pobavili jsme se všichni a jenom doufám, že nám divadla zase nezavřou. Měj se moc fajn 😃

      Vymazat
  11. Evi, tuhle kulturu ti závidím. Jak já nebyla dlouho v Divadle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám štěstí, že tady je divadel spousta a moje kamarádka má navíc možnost sehnat lístky. Chodíme spolu a jen doufáme, že nám zase všechno nezavřou. Máme v plánu ještě kino, tak uvidíme. Zdravím, pá 😊

      Vymazat
  12. Díky, Evi, za tip. Třeba doputuje jednou i k nám :).
    Krásné podzimní dny přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nové představení to není, hraje se už několik let, ale prý pořádají i zájezdy. Těch divadel, která jezdí na zájezdová představení je docela dost. Určitě k vám některé zavítá. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  13. Evi, zdravím. Taky si užívám kultury. V úterý jsem byla v kině na Karlovi, ve středu jedeme na koncert Ondřeje Havelky a Melody Makers, tak se těším. Pak máme ještě taky lístky do divadla, snad se to bude konat... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, na toho Karla se také chystám, ale teď je pořád obrovský zájem a do plného multikina se mi nechce. Zkusím to dopoledne, to by mohlo vyjít. Moc zdravím, měj se fajn 😉

      Vymazat
  14. Marika Procházková by měla být vdaná už dávno -:D

    OdpovědětVymazat