úterý 13. prosince 2022

Něco z knihovny

Od téhle autorky je to moje třetí přečtená kniha a možná se zatím nejsilnějším příběhem.

Kelly Rimmerová  Matčino vyznání  

Krásný a emotivní příběh, který nás vtáhne do života manželů Olivie a Davida. Na první pohled skvělé manželství, ve kterém by nikdo nečekal fyzické i psychické násilí. 
David je jediným synem matky Ivy, která ho pochopitelně miluje, ale láskou až nezdravou, opičí a sobeckou. Díky této výchově se z Davida stává sebestředný tyran. Svou oběť našel ve své ženě Olivii, kterou svým chováním dokáže dostat až do fáze, že je přesvědčená o své vině. svých chybách a že si v podstatě takové zacházení zaslouží a chyba je v ní. 
Nádherná kniha, která vás vtáhne do děje, kdy občas mnohá žena sáhne po kapesníčku, zvláště při naprosto nepředvídatelném konci. A když myslím nepředvídatelný konec, tak věřte, že je to tak. 




10 komentářů:

  1. Nikolko, děkuji za dobrý tip a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě zajímavé čtení,ale dost těžké.
    Děkuji i tak za tip.
    Evi,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to téma není jednoduché, ale je to napsané moc hezky. Myslím, že se toho bát nemusíš. Přeji hezké dny 😉

      Vymazat
  3. Díky za tip a píšu si na seznam do knihovny.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, myslím, že by se ti kniha mohla líbit. Tahle autorka se čte přímo skvěle. Zdravím 😉

      Vymazat
  4. Tuhle knihu jsem četla a taky se mi moc líbila. Knihy Kelly Rimmerové jsou skvěle. Chystám se na tu nejnovější - O čem se nemluví, ale asi už to nechám na příští rok.
    Mějte hezké předvánoční dny, Evi. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, tak hned si píšu do notýsku. Měj se krásně, pá 🎄

      Vymazat
  5. Evi, píšu si. Něco ze života mi to připomíná. Můj muž je jedináček zbožňovaný svou maminkou, která ho měla v pozdějším věku v letech, kdy nebyla zdravotní péče tak samozřejmá a doslova ho zachránila z nemocnice, kde dětská úmrtnost byla velmi vysoká a na hřbitově je hramadný hrob těchto dětí (tedy prý). Speciálním jídelníčkem ho pak vypiplala a tak jí samozřejmě šlo především a jen o jeho blaho. Proto jsem se dříve moc netěšila na Vánoce, protože přísná tchýně k nám jezdila na celé svátky a koukala mi pod pokličky, jestli vařím dobře, abych synovi neublížila. Je pravda, že zažívací potíže má celý život, ale není to moje vina a bylo i období, kdy jsem chtěla odejít právě pro jeho despotické chování. Je to za námi, už dávno se na to dívám jinýma očima a až na stáří jsme si tou pravou oporou. Proto mne kniha zajímá.

    OdpovědětVymazat
  6. Majko, já měla tchýni moc hodnou a i tak, se občas nějaký ten mráček našel. Hlavně, že jste s manželem jeden pro druhého oporou, ve stáří je to hodně důležité, protože chybí každodenní kontakt s kolegy v práci, kde se člověk odreagoval od domácích starostí. Knížka se ti bude určitě líbit, teda aspoň myslím. Měj se hezky, pá 🎄

    OdpovědětVymazat