neděle 12. srpna 2018

Co teda vlastně jsem ?

Ve škole jsem začala psát pravou rukou, běžně ji používám a myslela jsem, že s tím problém nemám. Vím, že žehlím levačkou, ale nijak jsem o tom nepřemýšlela, prostě to tak je.
Minulý týden se ozvala, celkem dost silně, artróza palce pravé ruky. Diagnostikovanou ji mám už několik let, ale kromě jednoho období několika rehabilitací byla celkem pokorná. Zřejmě čekala na svůj okamžik a ten stál za to. Musela jsem odjet k ortopedovi na obstřik, ale valného zlepšení jsem se zatím nedočkala.
Ale proč to vlastně píšu. Šla jsem si čistit zuby, problém. Učesat, problém. Zjistila jsem, že já tu levou ruku pužívám celkem často. Při fénování mám kartáč v levé ruce, vyčesávám Barču také levou, nádobí myju také levou a některé věci dělám obouruč.
Určitě jsem pravák, ale fakt jsem si vůbec neuvědomila, kolik věcí tou levou vlastně zvládám lépe než tou pravou. No, lépe, někdy jsou levé obě dvě (nebo pravé?).


Žádné komentáře:

Okomentovat