úterý 7. srpna 2018

Od Hrušky bez hrušky

Dívám se občas na nedělní pořad s Láďou Hruškou a už mockrát jsem si říkala, to zkusím. U toho ale zůstalo.
Nejsem žádná pekařka ani cukrářka, což ostatně možná i víte, ale tenhle recept mne nadchnul jednoduchostí a hlavně rychlostí. Vyzkoušela jsem. Všechno je pravda a navíc náramně chutná.

Tvarohové nebíčko

1 hrnek hladké mouky
3/4 hrnku cukru
4 vejce
1 prášek do pečiva
špetka cukru

na nebíčko

měkký tvaroh (použila jsem ve vaničce)
šlehačka
vanilkový cukr
kakao

Vejce vyšleháme s cukrem do pěny a přidáme ostatní suroviny. Tvaroh také vyšleháme s vanilkovým cukrem a opatrně vmícháme šlehačku.
Těsto pečeme při 200°C 10-15 minut. Necháme vychladnout, potřeme našlehaným tvarohem a posypeme kakaem.
(Uvedené množství tvarohu se mi zdálo trochu málo na celý klasický plech, proto jsem použila plech menších rozměrů).



Žádné komentáře:

Okomentovat