čtvrtek 11. července 2019

Moje favoritky

Mezi spoustou našich filmových a divadelních hereček mám dvě favoritky. Simonu Stašovou a Jitku Sedláčkovou. U obou se jejich kariéra výrazně rozjela až po jejich padesátce, ale obě jsou skvělé jak ve filmu, televizních pořadech a hlavně na divadelních prknech.
Měla jsem možnost vidět několik představení a pokaždé jsem byla nadšená. Drobečky z perníku, Shirley Valentine, Vím, že víš, že vím se Simonou Stašovou, to se prostě líbit musí, teda mě určitě.
V podání JItky Sedláčkové je skvělá kuchařka ve hře Poslední aristokratka nebo Florance ve hře Je úchvatná. Tam je opravdu úžasná.
Pražská divadla pořádají zájezdová představení po celé republice. Jestli budete mít možnost, neváhejte tyto dámy zažít na prknech, co znamenají svět, Jsou jako víno, čím starší, tím lepší.



Žádné komentáře:

Okomentovat