sobota 27. července 2019

Kdo hledá, najde

Každé léto jsem měla na chatě problém a připojením na internet. Nechci žádné smlouvy na dva roky, doma připojení máme, mobil dobíjím podle potřeby. Šlo mi opravdu jenom o část roku, kdy jsme na chatě, případně na dovolené.
Využívala jsem proto od jednoho operátora měsíční balíček pouze na data, kterých sice nenabízel moc, ale možnost přikoupení byla. ALE!!!
Pokud jste data nestačili využít, žádný převod do dalšího měsíce se nekonal.
Nemám ve zvyku komukoliv dělat reklamu, ale tentokrát to udělám. Objevila jsem totiž mobil od ČEZu. Mimo jiné nabízí přesně to, co potřebuji. Vše si můžete nastavit přesně tak, jak potřebujete. Žádná smlouva na roky, tarif můžete měnit třeba každý měsíc a nevyčerpaná data, minuty volání i SMS se převádějí do dalšího období. Platíte opravdu jen to, co využijete.
Já mám jenom ta data a pokud je přestanu čerpat, stačí zaslat jednou za tři měsíce komukoli jedinou SMS zprávu, aby číslo zůstalo "živé".
Pokud nejste spokojeni se svým operátorem, koukněte na internet. Najdete tam veškeré informace a na bezplatné informační lince velmi ochotně poradí i vysvětlí. Třeba se někomu tahle informace bude hodit.



Žádné komentáře:

Okomentovat