neděle 3. listopadu 2019

Divadlo, kniha, film

Divadlo, kniha a film, tak právě v tomhle pořadí jsem se seznámila s knihou Evžena Bočka Poslední aristokratka.
Nejdříve jsem viděla divadelní hru a potom při čtení knihy jsem do jednotlivých postav dosazovala herce z této úžasné komedie. Nakonec jsem viděla film, jehož premiéra proběhla v minulých dnech.
Za to, že pořadí byio takové, jaké bylo jsem moc ráda. Jsem celkem přesvědčená, že kdybych jako první viděla film, na knihu a divadlo by už pravděpodobně nedošlo.
Ne, film nebyl špatný, ale komedii si představuji trochu jinak. Třeba tak, jak byla uvedena v divadle, aby se divák bavil, aby se divák smál. Přestože má film větší možnosti pro vyjádření děje než divadelní prkna, tady to nějak nefungovalo. I při samotném čtení knihy se určitě budete často smát, ale z filmu se na zadek neposadíte.
Možná je to můj subjektivní názor, nevím.
Ne každý má tu možnost zajít do divadla, ale knihu, tu všem klidně doporučím a vím, že se bavit určitě budete.


Žádné komentáře:

Okomentovat