pátek 20. března 2020

Ženy versus muži

Situace je čím dál složitější, přiznám se, že obavy mám. Ovšem mé kamarádky a známé mě přesvědčily, že situaci podstatně hůře snášejí muži než my, ženy. To ostatně můžu potvrdit z vlastní domácnosti. Mladší chlapi budou zřejmě odolnější situaci a ve větší pohodě, což také můžu potvrdit z vlastních řad.
A teď něco k nakupování. Včerejší možnost nákupu pro starší a pokročilé mezi 10-12 hodinou, to byl celkem masakr. V tuto dobu chodím nakupovat běžně, protože žádné ranní ptáče fakt nejsem, začínám cvrlikat kolem deváté.
Tentokrát jsem měla pocit, že do blízkého Alberta vyrazili snad všichni žižkovští důchodci včetně zájezdových autobusů z okolních domovů pro seniory. Všichni měli roušky, to se u nás opravdu dodržuje a jsem moc ráda, že to valná většina lidí dodržuje většinou i včetně děti.
Ode dneška je pro nás posunuta nákupní doba od 7-9 hod. Všimněte si výše, kdy začínám otvírat oči. Pro mě je to na vstávání vražedná doba a nemít manžela, umřu hlady.
Všem přeji opravdu hodně moc zdraví, zdraví a to třetí jsem zapomněla. Samozřejmě i pevné nervy a dobrou náladu. Na to doma máme vlastního, domácího doktora.




Žádné komentáře:

Okomentovat