čtvrtek 2. září 2021

Než jsem tě poznala

Moje první kniha od této autorky a musím říct, že se mi opravdu moc líbila.  

Jojo Moyesová: Než jsem tě poznala 

Luisa je obyčejná dívka, která žije docela obyčejný život se svými rodiči, sestrou a jejím malým synem. Pracuje v místním bistru, má dlouholetého přítele, se svým životem je spokojená a nic by na něm neměnila. Malé bistro musí urychleně ukončit svůj provoz, a tak Luisa musí najít novou práci a život přece jenom změnit.
Will je velmi úspěšný mladý muž a jeho život nemá téměř žádné hranice. Je skvělý obchodník, má dostatek peněz na svůj adrenalinový život, který miluje. Po dopravní nehodě, která ho celoživotně upoutá na invalidní vozík ví, že jeho život se radikálně změní. Po nehodě se náladový a neustále depresivní Will setkává se svojí novou ošetřovatelkou. S veselou, upovídanou a trochu ztřeštěnou Louise. Jak dokáží, tak zcela odlišní lidé, žít většinu času vedle sebe? 
Přečtěte si knížku, určitě se vám bude líbit. Mám nahraný i stejnojmenný film, který si nechávám na později. Většinou se mi kniha líbí víc než film. Má větší možnosti pro vyjádření myšlenek a úvah jednotlivých postav. Tak uvidím až uvidím.










 

26 komentářů:

  1. Evi, děkuji za tip! Už mi někdo říkal, že je dobrá.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, určitě by se ti kniha líbila. Přeji hezký víkend -🌞

      Vymazat
  2. Evi,zajímavá knížka.Píšu si.Přes léto jsem do knihovny nechodila a mám už takový seznam,že budu přes zimu ležet v knížkách.Aspoň mi rychle uteče.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zima bude dlouhá, tak bude na knížky dost času 😊

      Vymazat
  3. Evi, hezký tip na četbu. Také mám raději přečíst si dříve knihu a pak se podívat na film. Při čtení mohu zapojit fantazii.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ten film zvědavá, ale myslím, že knížku to nepřekoná. Zdravím 😊

      Vymazat
  4. Když jsem si přečetla, co píšeš o té knize, tak jsem si uvědomila, že jsem film viděla. Docela by mne knižní předloha zajímala- zkusím se v knihovně poptat.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ji měla půjčenou z knihovny. Přejí hezký víkend 🌞

      Vymazat
  5. Díky za tip na čtení. H.

    OdpovědětVymazat
  6. I já děkuji za tip. Je to asi zajímavé čtení, ale číst to nebudu. Čtení z displeje mobilu, z počítače a televize mám tolik, že nemám chuť pouštět se ještě do knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já raději čtu než koukám na televizi. Stejně tam nic pořádného není 😊

      Vymazat
  7. Evi, díky za představení knihy. Zapsala jsem si. Do knihovny přes léto nechodím, začnu až teď. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, čeká nás zase dlouhá zima, takže na čtení bude čas. Měj se krásně a přeji pěkný víkend 🌞

      Vymazat
  8. Tahle kniha je moc pěkná, ale smutná. Autorka patří mezi mé oblíbené, mám od ní několik knih.
    Přeji vám hezký víkend. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autorka mě zaujala, takže mám doma připravenou její další knihu. Měj se fajn 😊

      Vymazat
  9. Knihu jsem nečetla, ale viděla jsem film, líbil se mi moc, ale byl opravdu smutný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smutné to je, ale nádherně napsané. Eli, měj se krásně a přeji hezký víkend 🌞

      Vymazat
  10. No pad do invalidity je tezka vec a souziti s invalidou take..mPokud jsou tyto problemy dobre vykresleny...

    OdpovědětVymazat
  11. Knihu ani autorku neznám, ale bude to silný příběh. Jestli mám raději knihu nebo film - jak kdy, třeba Švejka mám v oblibě jako film, ale jinak mám raději knihu, udělám si vlastní obrázek. Díky a přeji pěkné úterý. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mám to také tak. Při knize zapracuje moje fantazie 😊

      Vymazat
  12. Evko, četla jsem. A také se mi líbilo. Viděla jsem pak ukázky k filmu a nelíbilo se mi to. Představovala jsem si postavy jinak. Tak film zrovna u této knížky ani vidět nechci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film mám nahraný a podívám se na něj až někdy později. Uvidím, co bude lepší, ale myslím, že kniha vyhraje. Zdravím 😉

      Vymazat
  13. Evi, opět si píšu do seznamu. Také si myslím, že kniha bývá lepší než film, pokud ji čteme před filmem. Při čtení se nám obrazotvornost stoprocentně projevuje jinak, než potom režisérovi a neshoda bývá rozčarováním. I když neplatí to úplně vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám také tak, ale někdy se film podaří. Tahle kniha se ti bude určitě líbit, teda doufám 😉

      Vymazat