čtvrtek 14. července 2022

Zatím klid a pohoda

Od úterý jsme zase na naší milované chatičce. Dopoledne jsem se ještě stavila za tátou s nákupem a nějakým jídlem a kolem 11 hodiny jsme už byli na místě.
Zatím je klid a pohoda, doufám, že nám to vydrží. Když jsme totiž před čtrnácti dny také odjížděli na chatu, nebylo to jednoduché. Také jsem se stavovala u táty a ještě jsem manželovi říkala, jak je táta v pohodě a jak dobře vypadá. Odpoledne volal z nemocnice, kam se nechal odvézt pro bolesti na prsou a vysoký tlak. Jeli jsme za ním do Prahy, pořád čekali, co bude. Všechna vyšetření dopadla dobře, ale až kolem půlnoci nám řekli, že si ho tam ještě nechají do rána. Jeli jsme zpátky a ráno opět do nemocnice. Naštěstí to nebylo nic vážného. Takže vím, že plánovat se nic nedá, ale doufat, že to tentokrát bude bez problémů, to můžu.
Pár fotek z naší zahrady

A ještě naše Barunka před stříháním. Už je jako koště, ale objednané jsme na příští čtvrtek.

1. Evi, máte moc krásnou chatu a máš i nádhernou zahradu u ní, Tam by se mi moc líbilo. Určitě je tam klid a pohoda. tatínkovi přeji hlavně zdravíčko. Měj se moc pěkně a užívej si krásy v přírodě a klidu na chatě. Měj se moc pěkně.

1. Járo, díky moc. I tobě přeji klid a pohodu 😉

2. Evičko, přeji pohodu a tatínkovi přiměřené zdraví. Zahrada kvete nádherně. ☺

3. Evi, moc vám přeji, aby klid a pohoda pokračovala. Chápu, že tě tatínek vylekal. Moc mu přeji, aby to byla jen epizoda, která se nebude opakovat.
    Chatičku máte jako malovanou!
    Pa, Helena

1. Helo, díky. S tátou je to pokaždé jinak, tak uvidíme. Moc zdravím 😊

4. Anonymní15/7/22 09:23

Lezarts

Nezakřiknout, a hezky užívat plnými doušky!!! ☀️

1. Renatko, zatím si to užíváme, ale stejně jedeme zítra zase na pár dní domů. Snad bude všechno v pohodě 😉

5. Vůbec se nedivím, že na takovou chatičku rádi jezdíte, hlavně, když není moc daleko. Tatínkovi přeji, aby se mu to zlepšilo, hlavně pozor na letní horka. Přeji klidné dny. ☺

1. Hanko, právě z těch veder, která se na nás chystají, mám trochu obavu. Ale všechno bude tak, jak má být a my to neovlivníme. Měj se hezky 😉

6. Překrásná chaloupka i zahrádka, tam bych byla pečená vařená :).
    Přeji, ať je pobyt klidný a tatínek v pořádku!

1. Jani, také to využíváme, jak to jen jde. S tátou v jeho věku to už není jednoduché, ale co má být, to prostě bude. Měj se hezky, pá 😉

7. Těch fotek zahrady mohlo být klidně víc :-D

1. Míšo, tak příště nějakou fotku přidám. Měj se 😀😉

8. Evi, máš hezkou chatu i zahradu, moc se mi to líbí. Barunka ať si z toho nic nedělá, já jsem taky jako koště a jdu až za 14 dní, jsem teď taky na chalupě, hlídáme Kumíka. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

9. Leni, já po zkušenostech s hlídáním dceřiny jorkšírky (Deset dní strachu a bezmoci) nebudu už nikomu hlídat ani rybičky v akváriu. Měj se, pá 😉😀

10. Krásná zahrada a chata,už napohled z nich dýchá pohoda a klid.
    A Barunce to sluší i před stříháním.
    Evi,měj hezké dny

1. Jitko, také přeji pěkné dny a díky za návštěvu 😉

11. Odpovědi
    1. Ilonko díky za pochvalu i za návštěvu blogu. Hezký poslední červencový večer, zdravím 😊