pondělí 19. srpna 2024

Vypálený hard disk

Už docela dlouho jsem na blog nepřidala žádný příspěvek, přestože počítač je v pořádku, jeho paměť je úplně v pohodě.  Horší je to s mým osobním hard diskem, tam mám pocit, že ho poznamenala ta přílišná vedra. Na druhou stranu je pravda, že se vlastně nic nového nestalo.
Většinou jsme na chatě, na žádném výletě jsme nebyli, když teda nepočítám výjezdy na nákup. Dost často jsme jezdily se sestřenicí Hankou na Sázavu, u vody je vedro mnohem snesitelnější.
V pátek jsme jeli domů, je potřeba zalít kytky, vyzvednout poštu a zítra opět zajdu do knihovny pro další zásobu knih.
Po nočním. dlouho očekávaném dešti, jsem dneska vyrazila do obchodů. Počasí bylo příjemné, něco jsem nakoupit potřebovala a někam jsem vlezla jen tak nakouknout. Kupovat nic konkrétního jsem nechtěla, ale ... V mnoha obchodech se objevují posezónní slevy a hned v tom prvním bylo všechno jinak. Ani nevím, proč jsem se tam zastavila, letní boty nepotřebuji a najednou mě padla do oka kabelka. Znáte ten pocit, když vám něco padne do oka a vy tak trochu váháte jestli koupit nebo nekoupit? Zažila jsem to několikrát a většinou až doma jsem si byla jistá, že to vlastně potřebuji. V mnoha případech se mi to vymstilo, protože druhý den, ta tolik "potřebná" věc byla buď vyprodaná nebo byla vyprodaná moje velikost. Tentokrát jsem nezaváhala, kabelka je moje a já mám radost, jako dítě pod vánočním stromečkem. Takže zase klidně můžeme odjet na chatu.

1. Evi, důležité je, že sis udělala radost. Kabelka je moc pěkná a takováto kombinace se hodí skoro ke všemu, tak že super výběr. Ať Ti dlouho slouží k radosti a spokojenosti. Přeji Ti moc krásné dny. Konečně se ochladilo a je to příjemné.

1. Járo, u nás nepršelo opravdu dlouho, tak si ten chládek užívám. Také ti přeji hezké dny a díky za pochvalu kabelky, pá 😊😀

2. Moc hezká kabelka :) Líbí se mi.
    A tvůj hardisk funguje na výbornou.

1. Díky za pochvalu kabelky i mého hard disku, moc zdravím 😀😊

3. Evo, já mám po minulém týdnu taky pocit, že mám vypálený mozek. Byla jsem vždycky ráda, že jsem se z práce doplazila domů... Ochlazení bylo potřeba a potěšilo...
    Kabelka je pěkná - hezká barevná kombinace i fajn mi přijde i velikost, kdy se do ní vejde víc než kapesník a klíče o bytu ;-)

1. Stáňo, do kabelky se vleze i nějaký ten nákup. Padla mi prostě do oka hlavně ty barvičky. Vedle byla vystavená i černá, ale tu bych určitě přehlédla, přestože mám černou ráda. Měj se hezky, pá 😊😀

4. Ahoj Evi to je dobře, že jsis udělala radost kabelkou ! I já mám poslední dobou podobný pocit, na kontrole u lékařky jsem na otázku jak se cítím odpověděla - Jako vydlabaná dýně... A ona mi to napsala do zprávy - Cítí se jako vydlabaná dýně :o):o):o). Pa Lenka

1. Leni, doktorce jsi to popsala trefně a ona to evidentně vzala 😊 Někdy si tak také připadám, v hlavě prázdno a nálada bída. Pak nezbývá než čekat až přijde změna k lepšímu, ale nesmí to trvat moc dlouho. Kabelka mi fakt udělala radost, zdravím, pá 😀

5. Evi, tomu se říká ,,skočila po ní!,, tak, ať ti slouží . Jiřina z N.

1. Jiřinko, přesně tak, skočila jsem po ní a věřím, že bude sloužit. Je docela prostorná, vejde se tam i nějaký nákup, možná i krabice s botama (mám malou nožku) 😂😀

6. Anonymní19/8/24 22:01

Za mne dobrý kup, přesně takové kabelky mám ráda, dají se nosit celý rok a kombinace barev připouští i botky v různých odstínech hnědé a možná je na kabelce i černá, nebo mne tu mate můj monitor....prostě je pěkná a šmitec... Alena

1. Alenko, černá barva tam není, ale byla to láska na první pohled,pá 😀

7. Anonymní20/8/24 00:14

Lezarts
    Jak že je to pořekadlo? Kdo zaváhá, ten nemá.
    Udělala jsi správné rozhodnutí a bude to paráda!!!

1. Renato, jasně zaváháš a nežereš 😀 Hned vedle byla vystavená i černá, ale tu bych určitě minula, a to mám černou barvu ráda. Zdravím, pá 😀

8. Krásné podzimní barvy, budeš ji ráda nosit, Evi!
    Je pravda, že ta horka dala všem zabrat...
    Měj hezký den. Helena

1. Helo, díky za pochvalu kabelky, já jsem z ní fakt nadšená. Jsem ráda, že ta horka povolila, ale doma mám pořád až dost teplo. Už se zase těším na chatu. Měj se hezky, pá 😀😊

9. Evi,kabelka se mi moc líbí je elegantní.Hlavně oceňuji,že díky barvám se dá nosit prakticky ke všem.Já vždy mám od podzimu do jara dvě,černou a hnědou.Tahle by to vyřešila.Měj se hezky

1. Jitko, já jsem za ní fakt moc ráda a do toho obchodu jsem cíleně nešla. Náhoda, ale skvělá. Měj se hezky, pá 😀

10. Dobře jsi nakoupila. Kabelka je moc pěkná. Taky to tak někdy mám, že se u něčeho rozhoduji- nekoupím, ale doma se rozmyslím a druhý den už to nemají :-),
    Měj se hezky !
    Hanka

1. Hani, stalo se mi to už několikrát, ale tady jsem fakt neváhala. Také přeji hezké dny, pá 😀😊

11. Kabelka se mi líbí, je dostatečně velká a barevné kombinace výborné. Já po zkušenostech (neblahých) ještě vybírám, aby držela tvar a pokud možno uvnitř měla to předělení.
    Ať slouží nejen kabelka, ale i zdraví v těch horkých dnech. My jsme i posunuli datum dovolené z toho důvodu. ☺

1. Hanko, to vedro bylo už opravdu až nepříjemné, to se pak moc nechce ani na výlet,. Díky za pochvalu kabelky, měj se hezky, pá 😀

12. Anonymní20/8/24 23:05

Tetkapernikarka
    Evi, dobře jsi udělala, kabelka je fakt hezká. Mám značku Rieker ráda, taky mám jednu, spíš ale letní a na boty této značky nedám dopustit. Ať se Ti kabelka dobře nosí 😊 pa Alena

1. Já si také vybírám kvalitní a pohodlné boty, vždycky to tak ale nebylo a rozdíl je velký. Tahle značka je také moje oblíbená. Alenko, zdravím, pá 🙂

13. Evi, hnědá obuv a kabelka jsou nyní v kurzu ☺ Je pěkná.

14. Marti, je taková klasika a tyhle barvy se mi líbí

15. Hnědá je nová černá :-) Kabelka je klasika, která nevyjde z módy.
    O všem? Ovšem!

16. Se mnou už tahle kabelka asi dožije, moc se mi líbí 😀😊

17. Radost je potřeba si udělat, a když tu věc člověk ještě navíc potřebuje, co víc si přát! :D

1. Jani, taková láska na první pohled, pá 😄😉

18. Evi, užíváš si ty horké dny docela dobře. Kde jinde než na chatě a u vody se to dá zvládat. A v supermarketech mají příjemné klima. Chodit kolem chladících pultů je super. Kabelku sis koupila pěknou a úplně cítím, jakou z ní máš radost. Příjemný pobyt na chatě s další knížkou ti přeji.

1. Majko, momentálně jsme zase na skok doma, zítra jdeme s manželem oba na kontrolu na oční a pak zase ven z Prahy. Snad si ještě nějaké teplo užijeme, ale myslím fakt teplo a ne to děsné vedro, přesto mám ještě v plánu koupání na Sázavě, uvidíme. Měj se hezky, moc zdravím 🌞😊

19. Evi, ta vedra byla opravdu úmorná. A s kabelkou jsi udělala dobře, já už taky neváhám, když se mi něco líbí, protože když to nevezmu, vyprodá se to a mám smůlu, když se konečně rozmyslím 😀😀

1. Šárko přesně tak, kdo zaváhá nežere. Tak se to říká a je to tak, pá 😉😄

20. Je potřeba si občas udělat radost :) Také občas dlouho přemýšlím a pak věc už není :D Proto je dobře, že ses rozhodla hned. Určitě jsi pak nelitovala. Tato vedra jsou šílená. Nic kloudného venku nejde dělat, jen ležet u vody. Práci venku si nechávám na ráno nebo na večer, jinak to nejde. Teď bych třeba nechtěla být někde na dovolené a prochodit celý den v takovém horku, uff...

1. Já už ta vedra také nemusím, už je toho až dost. Včera jsem se byla koupat na Sázavě, tak to bylo příjemné, ale jinak se mi nechce nic dělat. Jsou to zřejmě poslední horké dny, tak to nějak zvládneme, pá 🌞😊

21. Tak to sis udělal pěknou radost. Proč ne. Kdo jiný by Ti ji koupil. :-)