neděle 13. října 2024

Barevný podzim

Tak už jsem si také doma udělala malou podzimní výzdobu. Věnec na dveře, který každý rok doplním novými kaštany, látkové dýně a samozřejmě opět kaštany a svíčky. Letos mě hodně potěšila výhra v podobě nádherných dýní od Lenky, ke kterým jsem si dokoupila pěkný vřes a teď nám tahle dekorace zdobí obývací pokoj. Dalším dárkem jsou perfektně háčkované dečky, ty jsou od Jarušky. 







A ještě podzimní pohled na exteriér za naším domem. Barevná nádhera. 






4 komentáře:

  1. Evičko, vykouzlila si moc hezkou podzimní atmosféru. Věnec je opravdu parádní!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Máš doma už krásně vytvořený podzim. No a venku se už taky toto období nezapře.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, moc pěkné dekorace. Já mám teď doma taky nadekorováno výhrou :) - jablíčkem a hruškou od Lenky.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná dekorace, která zpříjemní domov a venku začíná barevný rej. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat