úterý 22. října 2024

Trénování motoriky

Tak nevím, jestli je to přibývajícím věkem nebo tím, že ručně psaný text už moc nepoužívám, ale někdy je moje písmo přímo tragédie. Kolikrát ani sama nedokážu rozluštit, co jsem vlastně napsala. Psaní občas používám k přípravě příspěvku na blog, někdy je příspěvek natolik krátký, že to ani není potřeba. Seznam nákupu zatím nepotřebuji, čímž se docela pyšním, ale ruka mi tím pádem hodně leniví a o upraveném rukopisu se mi může jenom zdát. 
Proto čas od času vezmu háček a začnu štrikovat, což budu muset dělat asi častěji. Posledním mým tvořením jsou háčkovaná srdíčka, návod jsem našla na YouTube a ještě jsem zakoupila omalovánky pro dospělé, Čarovné mandaly. To mně docela baví, ta první šla docela ztuha, teď už je to lepší. Asi bych měla problém se psaním i v I. třídě, o krasopisu nemluvě. Jak často využíváte ruční psaní vy, pokud už nejste v pracovním procesu? 








Žádné komentáře:

Okomentovat