neděle 8. března 2015

Vím, že víš, že vím ....

V pátek jsem byla v Divadle ABC na generálce hry Vím, že víš, že vím .... Byla jsem nadšená, prostě bomba. Je to italská komedie, kde manželský pár spolu hrají Simona Stašová a Michal Dlouhý. Oba jsou fakt výborní, ale paní Simona má v sobě úžasný italský temperament, který vás dostane. Hra je skvěle napsaná a máte dojem, i když to tak není, že role je psaná herečce přímo na tělo. Ani se nechce věřit, že 19. března oslaví 60. narozeniny. V jednom rozhovoru při příležitosti svého jubilea říká:
"Žiju velmi přítomným časem. Vychutnávám si všechno, co mám, a jsem za všechno velmi vděčná. Nemyslím na to, co bylo, a nechci myslet na to, co bude. Je mi dobře teď a tady."
Líbí se mi její názor, myslím, že je v tom hodně pravdy. Proč se otáčet za tím, co už stejně nejde změnit. Důležité je užívat si čas, který prožíváme právě teď.
Paní Simoně k jejím narozeninám přeju jen to nejlepší, moc a moc zdraví, abychom od ní ještě dlouho dostávali dárky v podobě krásných divadelních a filmových rolí. Díky!

Žádné komentáře:

Okomentovat