sobota 28. února 2015

Tak mě napadlo ..... postavíme letadlo

Nejvíce věcí mě napadá většinou doma v té nejmenší místnosti našeho bytu, tedy na WC. Nevím proč, ale tak to prostě je. Vylezu ven a mému muži říkám: "Tak mě napadlo...." a on na to shora uvedenou replikou odpoví: "Postavíme letadlo."
To jsme teda nepostavili a pravděpodobně ani nikdy nepostavíme. Pravda ale je, že některé nápady se realizace dočkaly. Většina z nich se týkala převážně naší chaty. Zrušili jsme starý, téměř nefunkční bazén a zbudovali jezírko s rybičkami a v létě s krásně rozkvetlými lekníny. Zbourali jsme (tedy manžel a syn) přístřešek, kde se hromadila spousta starých věcí, které už se stejně nikdy nebudou potřebovat, ale znáte to, co kdyby? Místo přístřešku vyrostl krásný altánek, kde je v létě radost posedět, a to jak s rodinkou, tak i s kamarády.
Napadají mě většinou takové ty běžné věci, že
už jsme dlouho neměli svíčkovou
bych měla zajít s kamarádkou na kafe
bych mohla navštívit rodiče
už jsem dlouho nic neuháčkovala
je potřeba vyžehlit!!!
mohla bych si na jaro pořídit něco nového
budou Velikonoce je třeba uklidit a umýt okna
musím s Barunkou na očkování
že, že, že, ale hlavně ať už přijde to jaro, moc se těším na zahrádku.

Žádné komentáře:

Okomentovat