neděle 22. února 2015

Na "blešáku"

Včera už počasí hodně připomínalo jaro i když zatím jenom na sluníčku. Hned se ale zvedne nálada a pohled kolem sebe je tak nějak veselejší.
Proto jsem se dopoledne vypravila na "blešák", který se pravidelně pořádá každou sobotu a neděli dopoledne. Manžel odjel na chatu, kde je na mě ještě moooc velká zima, tak jsem se vypravila sama. Na takovém "blešáku" můžete najít snad úplně všechno, na co si jen vzpomenete. Staré a použité věci jako hračky, knihy, obrazy, odznaky, oblečení, nádobí až po nové elektrospotřebiče nebo potraviny, drogerii - prostě taková všehochuť. Tentokrát jsem nic úžasného neobjevila, ale z dřívějších návštěv mám obrovskou radost třeba z plechových konviček na mléko a starých plechových nočníků. Na chatě je
osázím rúznobarevnými kytičkami nebo je využívám jako vázy. Ani byste nevěřili, že v nočníku pěstovaná begonie může udělat tolik parády!

Žádné komentáře:

Okomentovat