pondělí 9. února 2015

A kde jsou muži?

Ve čtvrtek jsem byla s kamarádkou v divadle na představení Karla Čapka Loupežník. Vinohradské divadlo umožňuje svým příznivcům návštěvu veřejných generálních zkoušek, což je moc fajn. Už jsme společně navštívily hezkou řádku generálek v pražských divadlech, v březnu máme naplánované další tři představení. Hodně se těším na Fidlovačku, na hru Dohazovačka v hlavní roli s Eliškou Balzerovou. Svůj volný čas věnuji rehabilitačním cvičením, což pořádá klub Remedium a cvičení a plavání pro seniory.
Proč ale tohle všechno píšu?
Při všech těchto aktivitách se setkávám vlastně jenom se ženami. Přemýšlela jsem, čím tráví volný čas muži senioři. Divadlo, cvičení, bazén, jednodenní výlety - tam muže prakticky neuvidíte. Nedávno byla v televizi krátká reportáž o ženě, která ve svých 93 letech navštěvuje univerzitu třetího věku (teda klobouk dolů). Při záběrech z posluchárny jsem tam muže fakt neviděla.
Přes letní období je všechno určitě jinak. Pokud je možnost, jsou senioři na svých chatách a chalupách, kde se vždycky práce najde jak pro ženy, tak i pro muže. Je určitě pravda, že existují možnosti využití svého času tam, kde je zase hodně málo žen. Napadá mě šachový klub, modelářství, sběratelské burzy, úprava fotografií a určitě toho bude ještě mnohem víc o čem ani nevím.
Můj muž půjde do důchodu letos na jaře. Třeba se dozvím, jak to s těmi chlapy je. S vyplazeným jazykem

Žádné komentáře:

Okomentovat