pondělí 8. června 2015

Hurá na slevy

Myslela jsem si, že já a slevy nejdou moc dohromady. Postupem času jsme asi všichni zavalováni nejenom reklamou v televizi (což je někdy fakt o nervy), ale všemi možnými letáky všech možných prodejen a supermarketů. Padají na mne ze schránky, povalují se v baráku, je jich všude nepřeberné množství. Přiznávám, že poslední dobou na ně občas reflektuji. Někdy jsou ceny fakt docela výhodné, tak pokud potřebuji, koupím v akci.
Objevila jsem jednu fakt dobrou aplikaci do mobilu nebo tabletu. Jmenuje se kupi.cz a najdete tam opravdu všechno. Je velice jednoduchá, takže nemá problém ani takový technický antitalent jako jsem já. Sortiment výrobků je široký. Potraviny, drogerie, nábytek, zahrada, obuv, oblečení, elektro, hračky a dokonce i cestovní kanceláře. Hledáte podle druhu sortimentu nebo prodejny. Aplikace Vám určí i nejbližší hledanou prodejnu. Vím, že asi každý nemá tu možnost využívat desítky supermarketů, ale ve větších městech to může být někdy docela užitečné.
Tak odložte domácí práci a hurá na nákupy

Žádné komentáře:

Okomentovat