sobota 11. července 2015

Knihy a knížky

Tak mne napadlo, jaký je vlastně rozdíl mezi knihou a knížkou. Je to ve velikosti nebo v obsahu? I malá knížka může být co do obsahu velká a naopak. Asi to vůbec není podstatné.Prostě kniha (nebo knížka)?
Před prázdninami jsem navštívila naši knihovnu a předzásobila se, abych měla na chatě co číst. V době prázdnin má knihovna otevřeno 2x týdně a někdy se nepodaří trefit ten správný den, protože do Prahy teď jezdím jen občas.
Tentokrát jsem sáhla po těchto autorech:
Sheldon Sidney
Kellerman Jonathan
Patterson James
Jackson Lisa
Viewegh Michal
Clarková M. H.
Pawlowská Halina (malina - to mě vždycky napadne)

Od všech těchto autorů už jsem četla více titulů, Lisa Jackson je pro mne zatím autorka neznámá. Na přebalu nakladatel přivádí čtenáře do elitní internátní školy, která se specializuje na problémové děti. Ze špičkového vzdělávacího zařízení zmizí studentka, která je později nalezena mrtvá. Byla to vražda nebo sebevražda? V internátní škole působí jakási fanatická sekta, která se snaží prosazovat vlastní víru. Po nálezu další mrtvé dívky je jasné, že se jedná o něčí ďábelský plán.
Hůůů, už se bojím, ale zároveň těším.


Žádné komentáře:

Okomentovat