čtvrtek 8. října 2015

Počasí ke čtení stvořené

Dnešní počasí je opravdu jako stvořené ke čtení. Zachumlat se do deky a začíst se do pěkné knížky, tak to můžu a ráda.
Odpoledne jsem navštívila naší knihovnu, neboť zásoby z minulé návštěvy jsem už dočetla. Tentokrát padl můj výběr na české autory.

Jan Cimický: Dvířka do neznáma

Překvapilo mne, jak moc literárně plodný tento autor je. Některé knížky jsem už četla a musím říct, že se mi líbily. Jeho rejstřík je hodně široký. Píše detektivní příběhy, prozaické příběhy, vzpomínky na dětství, psychiatrické publikace pro širokou veřejnost, literaturu faktu ale i poezii.

Zdena Frýbová:Hrůzy lásky a nenávisti

Tuto spisovatelku mám moc ráda. Její romány jsou většinou zasazeny do atraktivního prostředí s dramatickým dějem. A kdo by neznal její humoristické knížky Robin a Malinkatý kretén? Obě jsou krásně a s láskou psané o soužití rodiny s psími miláčky.

Magda Váňová:Náhoda nebo osud

Tuto autorku jsem objevila teprve nedávno a jsem moc ráda. Zjistila jsem, že napsala několik velmi úspěšných románů, které vyšly podruhé a dokonce i potřetí. Dnešní půjčená kniha obsahuje pět samostatných příběhů lidí, kterým náhoda změnila život.

Inna Rottová:Muž, který četl

Pro mne zatím autorka neznámá (dříve psala pod jménem Mirovská). Její tvorbu tvoří převážně detektivní a kriminalistické příběhy, ale i romány a příběhy ze života o vztazích mužů a žen.

Uvařím si kafíčko a než se pustím do vaření večeře, jdu na to. Čím začít? Už mám vybráno, Magda Váňová.


Žádné komentáře:

Okomentovat