středa 30. prosince 2015

Novoroční předsevzetí

Co je vlastně novoroční předsevzetí? Podle mne je to spíš taková novoroční tradice. Hodně lidí si je dává, málokdo s nimi vydrží déle jak jeden měsíc.
Osobně si žádná předsevzetí nedávám, znám se. Bylo by to takové nalhávání sama sobě a já dobře vím, že lhát se nemá!
Většina novoročních předsevzetí jsou celkem notoricky známá. Nebudu tolik jíst, pít, kouřit, rozčilovat se, zlobit ...
Budu hubnout, cvičit, vařit dietní jídla, budu hodná na děti, na manžela atd. atd.
Jsem přesvědčená o tom, že každý z nás moc dobře ví, co bychom pro sebe dělat měli a čemu se raději vyhnout. Pokud to opravdu udělat chceme, nebudeme přece čekat až na nový rok.
Přece ale jedno předsevzetí do příštího roku mám. V lednu už to bude rok, co jsem si založila svůj blog a sama jsem zpočátku nevěřila tomu, že bude mít nějaké delší trvání. Podařilo se a jsem na sebe pyšná, že jsem to vůbec dokázala. Takže si přeju jediné - pokračovat!

Žádné komentáře:

Okomentovat