pátek 15. července 2016

Změna je život

Jsem na chatě už druhý týden, od neděle do čtvrtka vždycky sama, a už mne to teda moc nebaví. Budu muset odjet zase na pár dní domů, změna je život.
Vymyslela jsem si v bytě nějaké změny a v současné době moje přítomnost není ani nutná ani vítaná. Pletla bych se prý já i Barča.
Slyšela jsem nedávno krásnou hlášku, že rakev nemá kapsy. Je to pravda, a tak jsem přemýšlela, co s tím udělat. No a vymyslela jsem právě ty změny. Manželovi se zpočátku do ničeho moc nechtělo, znáte to. Nenechám se odradit, protože tak by se u nás nezměnilo nebo nevyměnilo nikdy nic. Začali jsme shánět nábytek a koberec. Měli jsme štěstí, v nově otevřené prodejně XXXL nám oběma padl do oka nábytek do obýváku. S kobercem to tak jednoznačné nebylo, ale nakonec jsme se shodli i na něm.
Největším problémem byla stávající stěna, která sice nebyla nijak poškozená, ale své nej roky už přeci jenom měla za sebou.
Chtěli jsme se jí zbavit za odvoz, protože bylo jasné, že s prodejem se už moc počítat nedá. Vylklízecí firmy za tuto službu požadovaly cca 1500,- i více, což se mi nezdálo nijak málo. Naštěstí zapracovala náhoda. Syn přes známéhgo zařídil demontáž a odvoz do sběrného dvora za 500,-. Veškerý nábytek i koberec byl odvezen.
Nový koberec už je položený, ve středu dorazil nábytek a právě probíhá jeho montáž, při které bych vážně nebyla nic platná. Velká klika je, že syn je vyučený truhlář, a tak se jako "hlavní montážník" úkolu ujal. Přesto montáž nejde takovým tempem, jak si to ti moji chlapi představovali. Nebýt syna, zřejmě by byl dost velký problém. Teď už chápu, proč nám tu montáž neustále nabízeli. Umím si představit, jak u nás létají ty "sociální pracovnice", ale ať, hlavně, když se dílo podaří.
Ušetřeni jsme byli i malování, neboť to u nás proběhlo v loňském roce, tak teď už opravdu čekám až bude nábytek na svém místě. A pak nastoupí moje maličkost.
Všechny věci, knihy, sklo, oblečení, které jsem vystěhovala bude třeba znovu někam uložit. Díky této debordelizaci jsme také zredukovali šatník můj i mého muže a že to fakt už bylo potřeba. Těch hadrů, co jsem nanosila do kontejnerů!
Pro každou věc či knihu bude třeba najít nové místo, ale s tím už si pohraju a docela se na to těším.
A pak už se zase na chatu budu těšit.


Žádné komentáře:

Okomentovat