sobota 9. července 2016

Co všechno se dá zapomenout

Běžíte ráno do práce, do školy nebo jdete jen tak něco nakoupit.
Nastoupíte do MHD a během jízdy si uvědomíte, že průkazka zůstala ve druhé kabelce. Pokud máte štěstí, že nepřijde kontrola, nic se vlastně neděje. Pouze na každé zastávce rentgenovýma očima sledujete každého nastupujícího, co kdyby zrovna tamten pán byl obávaný revizor. Občas zafunguje zákon schválnosti a vy slyšíte: "Vaši jízdenku, prosím!". Problém je na světě.
Při nákupu u pokladny zjistíte, že peněženka zůstala doma, tedy doufáte, že je doma. V tom případě máte dvě možnosti. Nechat nákup v košíku nebo se proběhnout domů.
Zapomenuté klíče od bytu nejsou až takový problém, pokud nebydlíte sami. Během dne někdo domů určitě přijde. V opačném případě to trochu naruší Váš rozpočet, nějakou korunu za otevření dveří to stát bude.
Zapomenuté doklady velkým problémem patrně nebudou, pokud právě nejste za volantem Vašeho autíčka. Chybějící řidičák se problémem může stát během chvilky.
Sama mám jednu úsměvnou historku se zapomenutými věcmi. Před několika lety probíhala v našem domě opravdu velká rekonstrukce. Výměna stoupaček, bytových jader, oken, vchodových dveří do bytů, úprava lodžií a celková nová fasáda celého domu. Na dva měsíce jsme se odstěhovali na chatu, která naštěstí není daleko, takže nebyl problém každý den dojíždět. Krátce před touto příšernou anabází jsem si prožila vlastní peklo u zubního lékaře. Skončilo to částečnou zubní protézou, zkrátka nové zuby, jak já říkám, vyndavací zastamdací.
Vyrazili jsme jsme jako každé ráno. "Máš všechno?" ptal se můj muž. "Jó jasně, jedeme!" No, tak úplně všechno jsem zase neměla. Chyběly vyndavací zastamdací. Naštěstí jsme ještě nebyli daleko.
Zapomenout se dají opravdu různé věci. Kuriozity zapomenuté v metru mne docela pobavily. Láhev slivovice s nápisem Karlovi k narozeninám, hrábě, přebalovací pult nebo rybičky v igelitovém pytlíku.


Žádné komentáře:

Okomentovat