úterý 26. července 2016

To mi hlava nebere

Jsou věci, kterým fakt nerozumím a hlava mi to nebere. Určitě znáte spoustu situací a příkladů, nad kterými jen nevěřícně kroutíte hlavou, a prostě jen zíráte.
Napadlo mě pár takových příkladů.

Proč je zboží levnější až když skončí inzerovaná sleva v letáku (sušené maso pro psy v Tescu)?
Proč platím ročně 1200,- Kč za parkování v ulici, kde mám trvalý pobyt, ale záruku, že opravdu zaparkuju, nemám (Praha)?
Proč zaplatím ročně 600,- Kč za 10 ks! igelitových pytlů na směsný odpad, který ve valné většině případů stejně odvážíme sami, protože obec tuto část při svozu odpadů jaksi pomíjí (chata Praha-východ)?
Proč při hospitalizaci mého otce na kardiologickém oddělení zjistil lékař až na operačním sále, že chybí jedno z potřebných vyšetření a proto se zákrok odkládá (minulý týden Vinohrady)?
Proč týden dětského tábora stojí cca 3000,- Kč, ale prázdniny trvají dva měsíce?
Proč si celkem dost malých dětí myslí, že je kráva fialová?

Je toho hodně, čemu se nepřestávám divit, zřejmě se s tím musím smířit, ale pořád mi to ta hlava nebere!

Žádné komentáře:

Okomentovat