pátek 11. srpna 2017

Pletení z papíru

Znáte pletení z papíru? Narazila jsem na tohle motání asi před třemi lety a upletla jsem pár malých kulatých košíčků, které používám jako obaly na květináče a jeden hranatý košíček na papírové kapesníčky. Letos jsem se do toho dala zase, v altánku na chatě se s prací můžu pěkně roztahovat a závěrečná úprava košíčků venku také nikomu nevadí.
Základem jsou papírové ruličky, kreré musíte pomocí špejle smotat. Na jejich výrobu se používá bílý kancelářský papír, staré noviny, v mém případě to byly staré Zlaté stránky, které jsou tak tlusté, že bych mohla motat minimálně ještě rok.
Zatím fakt stačilo, ale určitě se k tomu ještě někdy vrátím.
Hotové, upletené košíčky jsem natřela lesklým Balakrylem, ale způsobů konečné úpravy je více. Často se ruličky moří na požadovanou barvu ještě před samotným pletením. Vyhovuje mi tento způsob, košíčky jsou po natření barvou pevnější.
Na internetu najdete velkou spoustu nápadů, návodů a ukázek zručných pletařek. Některé dámy jsou opravdu hodně šikovné, dokáží uplést třeba i koš na prádlo nebo různé obaly a dekorace.
Já jsem upletla opravdu to nejjednodušší , mám z toho radost a jsem na to pyšná.


Před úpravou





Po úpravě barvou


Žádné komentáře:

Okomentovat