pátek 1. prosince 2017

Koňská dávka nejen pro koně

Nedávno mě fakt pobavila kamarádka úsměvnou historkou, kterou zažila při telefonickém objednávání jednoho přípravku.Musím to vzít ale trochu oklikou.
Jedná se o přípravek na regeneraci pohybového aparátu pro koně a psy s protizánětlivým účinkem. Prvně jsem se o tomto přípravku dozvěděla v psím salonu, kam chodíme s Barčou na střihání. No salon, majitelka tomu tak říká, ale má to tam opravdu moc pěkné. Ale k věci. Podruhé jsem podobný přípravek kupovala pro Barču u veterináře. Nepřekvapilo mě, že přípravky na úlevu od bolesti existují i pro zvířata, ale to, že je často pro sebe využívají i samotní páníčci. Paní doktorka na veterině přípravek doporučila i svojí matce na bolesti kyčelního kloubu a prý si ho nemůže vynachválit.
Nevím, jestli je tam vyšší dávka účinné léčebné látky, ale je pravda, že jsem se s tímto názorem od té doby setkala už vícekrát. Zrovna tak i moje kamarádka.
Rozhodla se tedy přípravek telefonicky objednat i pro svého manžela a švagrovou. Paní v objednací kanceláři byla velmi milá, dohodly se na rychlém dodání a při odběru více balení se na dodávku vztahovala i určitá sleva. Komická situace nastala při dotazu, zda je přípravek určen pro koně nebo pro psa. Když moje kamarádka na otázku suverénně odpověděla, že pro manžela, bylo prý na druhé straně chvilku rozpačité ticho , následované oboustranným smíchem. Ta paní zažila takovou objednávku zřejmě prvně, ale určitě ne naposled. Sama jsem zvědavá na výsledek koňské léčby, ale když to pomůže koňovi ...



Žádné komentáře:

Okomentovat