úterý 5. prosince 2017

Parfém v podezření

Divadlo Radka Brzobohatého vstoupilo do nové sezony nejen s novou ředitelkou, ale i s francouzskou krimikomedií Parfém v podezření.
Protagonistkami divadelní hry je pět sester se společným otcem, ale různými matkami a vyšetřující komisař, který upřednostňuje vyšetřování vraždy poněkud nevšedními metodami. Obětí v případu je majitelka nedalekého butiku, se kterou měly všechny sestry své osobní problémy. Každá z nich může mít motiv, ale alibi nemá prakticky žádná z nich.
Přestože je hra skvělě obsazená přestavitelkami ženských rolí (Zawadská, Švandová, Postlerová, Karolyi, Guščíková) v představení se mi nejvíce líbil Lukáš Burian, jako policejní komisař. Vtipný, přirozený projev, toho vyšetřovatele jsem mu věřila.
Osobní pozvánka dvou protagonistek a jejich nadšení pro věc v televizním pořadu mě nalákalo a těšila jsem se opravdu hodně. Zřejmě jsem čekala něo víc. Dámy prominou, Lukáš měl navrch.



Žádné komentáře:

Okomentovat