čtvrtek 12. dubna 2018

Když chybí rozum, cit nepomůže

Původně jsem na TT nechtěla psát nic. Dnešní doporučený dopis mě fakt donutil k tématu něco málo napsat, neboť rozum mi zůstává stát a cit je mi k ničemu.
Ale od začátku. Máme tříletou jorkšírku Barču, která zřejmě pochopila, že se dostala do rodiny důchodců, a proto příliš dlouhé procházky nevyžaduje. Začátkem února jsme na jedné takové byli a cestou narazili na dva mladé příslušníky městské policie. Barča je miluje, všechny policisty. Mají v naší ulici služebnu a ona už jako štěně vyžadovala jejich pozornost a té se jí vždycky bohatě dostalo. Dostalo se jí pozornosti i tentokrát. Byla zkontrolována, zda máme čip. Čip máme, ale zřejmě prý nejsme evidováni na Magistrátu hl. města. Čip je evidovaný v Národním registru majitelů zvířat, na městské části trvalého bydliště je Barča nahlášená, dostala psí známku a složenky na poplatek ze psů dostáváme pravidelně.
V čem je problém? Neznalost zákona neomlouvá. Následovalo přihlášení na Magistrátu a za pár dní předvolání na naši městskou část k podání vysvětlení. Vše se vysvětlilo, věc mohu považovat za vyřízenou.
Dnešní doporučený dopis s červeným pruhem mne fakt rozsekal. Všechny zákony, vyhlášky a nařízení nebudu vypisovat, ale asi takhle: Obviněná se uznává vinnou ze spáchání přestupku a obviněné se ukládá trest napomenutí.
Obviněná se dostavila k předvolání, doložila, zaregistrovala .... Správní orgán uložitl trest napomenutí, neboť přestupek výrazně neohrozil společnost.
Vyjádření má dvě strany A4 a já mám pořád dojem, že šlo vlastně o h.... !
Už aspoň vím, proč máme tolik celkem dobře placených úředníků. Jeden očipovaný a řádně, v místě bydliště, přihlášený pes jich dokáže zaměstnat hned několik. Na Magistrátu, na místním úřadě i u Barčou milovaných měšťáků.
Hlava mi to nebere, rozum se nepřestává divit a cit? Ten mi je v tomto případě úplně nanic.


Žádné komentáře:

Okomentovat