neděle 7. října 2018

Luštíte rádi křížovky?

Měla jsem období, kdy jsem křížovky luštila celkem dost. Postupně je z mého zájmu vytlačilo sudoku a na internetu nepřeberné množství her. Všeobecně jsou hodně oblíbené karetní hry, ale když jsem narazila na slovní hru On words byla jsem lapená. Přestože má hra anglický název (slova), spočívá ve vytváření českých slov. Během 1 minuty musíte poskládat co nejvíce slov z 12 určených písmen, která se po minutě opět mění. Hrají se vždy tři kola proti vylosovanému soupeři. Je to docela rychlovka, ale baví mě to hodně. V případě zájmu najdete na Duelovky.cz
O krásném víkendu na chatě jsem po procházce s Barunkou ještě vytáhla zahradní lehátko, připravila křížovky a nechala se, letos možná už naposledy, ohřívat slunečními paprsky. Křížovky byly fakt příšerné, nevím, kde se autor inspiroval, ale po dvou vyluštěných tajenkách jsem raději sáhla po knize.
Tady je malá ukázka
druh kadeřníka - ondulér
kulma - vlnič
malé děti - smradi
dm. Kateřina - Řinka
pracovitý poslanec - aktivní politik
Ten poslanec-politik mě alespoň rozesmál. Přeji příjemný týden a doufám, že se ještě chvíli budeme těšit z krásného babího léta.


Žádné komentáře:

Okomentovat