středa 6. dubna 2022

Recept na rychlovku

Tenhle recept jsem kdysi dostala od bývalého kolegy. Je to opravdu dobrá rychlovka na oběd nebo večeři a doufám, že vám bude chutnat.

Žampiony s rýží 

300-400 g žampionů
5 stroužků česneku
3 lžíce sójové omáčky 
olej
šálek rýže 
steakové koření 
tvrdý sýr 

Česnek oloupeme na plátky a smažíme na oleji do zlatova. Přidáme nakrájené žampiony a na pánvi smažíme dokud houby nepustí vodu. Necháme vodu vyvařit, přidáme koření (můžeme dát koření podle své chuti), sójovou omáčku a vmícháme vařenou rýži. Na talíři posypeme strouhaným sýrem. 
Dobrou chuť  



16 komentářů:

  1. To by stálo za to vyzkoušet, u nás bychom k tomu asi přidali na kostičky anglickou, slanina to jistí a napadá mě, že by se asi daly použít žampiony z konzervy.
    Díky za recept a pěkný čtvrtek přeji. Ovšem obloha má být zatažená se srážkami, jak zrovna slyším. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vyzkoušej třeba i s tou slaninkou. Určitě to bude zase něco jiného, slaninu mám také ráda, tak proč ne 😛

      Vymazat
  2. Takove rychlovky jsou nejlepši.Z žampionů vařim často,ale přidam trochu smetany.Můj žaludek si moc nerozumi se sojovkou,ale chlapi by si určitě pochutnali.Vyzkoušim.
    Evi,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, je to jednoduché, rychlé a dokonce i jedlé 😛

      Vymazat
  3. Evi, zrovna v pondělí, i když trošičku jinak, jsem takovou rýži dělala.
    Adam nejí houby, takže vždycky pro sebe a manžela :o), když odjede do Prahy.
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je to raz dva hotové a mně takové mišmaše chutnají. Můj muž zase všechno nemusí, ale tohle neodmítá 😛😊

      Vymazat
  4. Taková jídla máme rádi. Taky něco podobného občas dělám.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já mám jednoduchá jídla ráda. Třeba nudle s mákem nebo se špenátem, to můžu 😜😊

      Vymazat
  5. To vypadá moc dobře, hlavně ten posypaný sýr na konci tomu musí dodat úplně úžasnou chuť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Eliss, někdo to dělá i bez sýru, ale s ním to je jiná chuť a nám to chutná. Měj se hezky a třeba někdy vyzkoušej 😛

    OdpovědětVymazat
  7. 'Tento recept je u nás v kurzu👍už několik let☀️

    OdpovědětVymazat
  8. Recept už mám také hodně dlouho. Přeji hezký víkend i když u nás momentálně pěkně prší, ale voda je potřeba 😊

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, takové mišmaše dělám hodně často, houby milujeme. Jen bych potřebovala, aby letos narostly, zásoby se tenčí... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, také se mi zásoby hub tenčí. V loňském roce jsme toho opravdu moc nenasbírali. Tak ať klidně prší a houby porostou. Měj se fajnově, pá 😀

      Vymazat
  10. Houby mám moc ráda, ale můžu si je vařit, jen když doma nikdo není. Chlapci mají totiž citlivé nosánky, bábovky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, měli jsme známého, který jedl houbovou omáčku, ale bez hub. Manželka mu omáčku musela přecedit 😄 Přeji hezký víkend, pá 🌞

      Vymazat