sobota 2. dubna 2022

Opět vás zvu do divadla

 Tentokrát to bude představení z Divadla Na Jezerce, které opět natočila ČT a vysílat ho bude v pondělí večer na ČT Art. 
Protože jsem toto představení viděla, myslím, že ho bez jakýchkoliv výčitek můžu doporučit. 
Děj je celkem jednoduchý. Dva staří osamělí lidé se poznávají v domově pro seniory, dá se říct, že v poslední etapě svého života. On je bonviván, ona žena s puritánskou výchovou.
On ji nabídne, aby si s ním zahrála jeho oblíbenou karetní hru Gin. Ona karetní hry nezná, ale přesto se s ním do hry pustí a má neobyčejné štěstí. Začíná vyhrávat jednu hru za druhou a jeho hráčské i mužské sebevědomí dostává pořádně zabrat, což samozřejmě ventiluje. 
Během karetní hry si notují vtipnými komentáři o životě ve starobinci a mezi hrami se dozvíme i o jejich osamělých životech, proč je v domově nikdo nenavštěvuje. 
Jiřina Bohdalová a Milan Kňažko vás určitě budou bavit a možná si řeknete, tak jako já, sakra, kde ta ženská bere tu neskutečnou životní energii a o paměti nemluvě. Celé představení totiž stojí výhradně jen na nich dvou. 
A nebojte se, představení není nijak depresivní, vtipných situací je tam více než dost. Myslím, že se těmi hereckými výkony budete opravdu dobře bavit. Já už se fakt těším. 




18 komentářů:

  1. Určitě bude o zábavu postaráno už to slibuje herecké obsazení.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, měli jsme na tuhle hru lístky a covid to překazil.
    Pokusím se je koupit, ráda bych ji viděla.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, v pondělí se koukni na Art.Není to sice ta správná atmosféra, ale myslím, že se ti to bude líbit 😉

      Vymazat
  3. Tak to by se mi líbilo. Mám ráda představení jednoho, dvou herců. Díky za doporučení Evi. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na to, myslím, že budeš spokojená. Hezký zbytek neděle, pá 😉

      Vymazat
  4. Je mi jasné, že toto představení by se mi líbilo, takže juknu na Art.
    Díky za tip!
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, snad se ti to bude líbit. Já jsem spokojená byla 😊

      Vymazat
  5. Viděla jsem ukázku a už z ní bylo vidět, že to bude stát za zhlédnutí. Díky za tip, Evi. Přeji pěknou neděli ��

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, díky, podívám se. Ukázky mne zlákaly.

    OdpovědětVymazat
  7. Majko, hru znám a stejně už se těším. Měj se hezky 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, představení se mi líbilo, výkony na jedničku ����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti představení líbilo, také jsem koukala 😊

      Vymazat
  9. Škoda, nestihla jsem včas přečíst článek a představení už v TV bylo. Jinak velmi zajímavé téma s dobrým obsazením. Taky nechápu, kde p. Bohdalová bere tolik sil. Třeba budou dávat někdy někde později. Dík za tip. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, kdyby byla možnost, tak neváhej. Viděla jsem i v divadle a je to skvělé. Měj hezkou neděli 🌞

      Vymazat
    2. Lotty, zkus najít na YouTube.

      Vymazat
  10. Zkusím najít záznam. Bohdalku obdivuju za její vitalitu, ale ráda ji nemám.

    OdpovědětVymazat