neděle 3. dubna 2022

Něco pro dobrou náladu

V současné době si klid a pohodu moc neužijeme, tak vám posílám něco na zlepšení nálady. Takhle má vypadat to správné jaro  

André Rieu   Noční serenáda 





22 komentářů:

  1. Moc pěkná prezentace. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji a já také přeji hezké a snad i teplejší dny 😊

      Vymazat
  2. Evi,naladila jsi mě.Je to překrásné
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezké. Přeju klidné dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je milé! Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, moc se mi to líbilo, tak jsem chtěla trochu radosti předat dál 😊

      Vymazat
  5. Evi, moc krásný filmeček jsi vybrala. Příroda a k tomu vynikající interpret... nádherné. Děkuji a přeji pohodový ve týden.

    OdpovědětVymazat
  6. To je paráda! - Z počítače mi nejde vložit komentář, tak ho posílám z mobilu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirko, jsem ráda, že se skladba líbí, zdravím 😊

      Vymazat
  7. Je to hezké, Evi, který se prostě musí líbit. Hudbu A. Rieu mám ráda, ale jsou i tací, jak vím, které A. R. neosloví. Pro mne je to příjemné a takový zpěvný týden přeji i Tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, každému se líbí něco jiného, ale tohle se snad musí líbit 😉😉😉

      Vymazat
  8. Nejlepší “zábava” na dnešní dobu! Díky☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti to udělalo radost, zdravím 😀

      Vymazat
  9. Nádherné, hudba i obrázky. Člověk se až zasní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda jsem potěšila, také se mi to moc líbí 😉

      Vymazat
  10. To je moc krásné, a také uklidňující video ♥♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem ráda, že se ti také líbí 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná a uklidňující hudba, děkuji, Evi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, takové pohlazení pro duši, také se mi to líbí. Zdravím, pá 😊

      Vymazat
  13. Jaro, vida ejchuchu, na zemi i ve vzduchu...

    OdpovědětVymazat