sobota 23. dubna 2022

Vítání jara

 Jaro už je opravdu tady i když někdy to tak ještě nevypadá. Přesto se příroda probouzí, rozkvétají květiny, na naší zahradě začínají pomalu nakvétat rododendrony. Teda abych byla přesná, zatím jen jeden. Má světlou, krémově žlutou barvu a rozkvétá vždycky jako první. Ostatní rododendrony poupata mají, ale do květu jim ještě nějaký ten čas zbývá. Určitě se později rozkvetlými keři pochlubím, zatím posílám pozdrav od nových přírůstků zvířecí říše. Obrázky maluji podle aplikací a tohle je výsledek. 



Při nedávném úklidu starých diářů jsem v jednom z nich objevila fotografii z roku 1991, která vyšla v tehdejší Večerní Praze. Autor fotku nazval Zavoláme jaro a před telefonní budkou je náš, tehdy třináctiletý syn. 






24 komentářů:

  1. Evi,to jsou milé obrázky ze zvířecí zvíře.
    A syn ve Večerní Praze to je pecka.My máme před domem dva rododendrony a mají už také na květy.
    Měj hezkou neděli.U nás by mělo celý den pršet,černo je už teď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, dneska prší od rána, ale nijak mi to nevadí. Všude je pořádné sucho, voda je potřeba. Měj se hezky 😊

      Vymazat
  2. Evi, to je moc hezká zábava. Určitě se dočkáš i květů!
    A ta fotka, to je parádní vzpomínka.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, byla jsem ráda, když jsem fotku objevila, je stará 31 let. Také přeji hezký zbytek neděle 😊

      Vymazat
  3. Hezky vítáš Jaro☀️ Ta fotka je vtipná vzpomínka🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, vítám co můžu, tak snad už bude trochu tepleji. Dneska u nás od rána prší, ale nevadí, budu mít zalitou zahradu 😀

      Vymazat
  4. Tak to je pěkná vzpomínka. Věděl o tom syn, že ho fotí? nebo to byla náhoda?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Syn si na ten den i fotku prý pamatuje. Přeji pěkný zbytek neděle, pá 😊

      Vymazat
  5. Evi, krásné obrázky i památeční fotka.
    Přeji krásné jarní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, také přeji hezké jarní dny i když u nás dneska skoro celý den pršelo. Ale voda je potřebná, tak mi to ani nevadí. Měj se, ahoj 😊

      Vymazat
  6. Evi, ahoj. To je hezké, že máš takovou památku a vzpomínku. Milé obrázky mláďat, to potěší! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplmě jsem na fotku zapomněla, ale jsem moc ráda, že jsem ji po letech zase našla. Lenko, zdravím, pá 😊

      Vymazat
  7. Evi, fotka je dokonalá!
    Přeji ti brzké, konečně už teplé a voňavé, rozkvetlé jaro. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko. také ti přeji hezké jaro. Doufám, že už se brzo dočkáme 😊🍀

      Vymazat
  8. Moc pěkná fotka. 🙂
    Přeji vám hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní26/4/22 17:59

    Chodíval jsem do Pruhonickeho parku nebo Dendrologicke zahrady zacatkem kvetna, na Osvobozeni, na již kvetou i rododendrony

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Průhonický park je na jaře nádherný, také jsme tam párkrát byli 😊

      Vymazat
  10. Jé, máte roztomilé zvířecí přírůstky a syn u telefonní budky - super vzpomínka. Přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Jarko, za tu fotku jsem ráda, že jsem ji nevyhodila. Je to fajn vzpomínka 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Ty zvířecí obrázky jsou opravdu roztomilé! A fotka u telefonní budky, to je opravdu krásná a nostalgická vzpomínka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jaro je opravdu tady a zítra přiletí čarodějnice ☺. Fotka se objevila v pravý čas, takové "památky" se nevyhazují. Ještě mi v uších zní to volání při návštěvách Prahy, kdy se rozléhalo: Vééčernííí Prahaaa ☺. Ani nevím, jestli teď tam je nějaký podobný "tisk"??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, speciální pražské vydání jako byla Večerní Praha už neexistuje. Já tedy o podobném nevím, ale jinak je spousta plátků, které vycházejí vlastně všude 😏

      Vymazat
  14. Eliss, za tu fotku jsem moc ráda 😀

    OdpovědětVymazat