sobota 10. června 2017

Hodně povedený narozeninový dárek

Kamarádka měla začátkem června narozeniny, a tak jsem se zase pustila do tvoření. Věneček z polystyrenového korpusu a krajkou zdobené srdíčko, to byla jasná volba od samého začátku.
Nedávno jsem vyzkoušela pomerančový džem, recept jsem našla samozřejmě zase na internetu, a tak jsem přidala i jednu malou skleničku na ochutnání.
Takové malé, šikovné skleničky třeba od Opočenského jogurtu si schovávám právě na různé džemy, které pak testuje celá rodina. Nedávno se testu zúčastnili i moji rodiče a já jaksi zapomněla, že džem už došel.
A tak moje milá kamarádka k narozeninám dostala nefalšovaný, meruňkový Opočenský jogurt. Oranžová barva jogurtu nebo džemu, to si popletete raz dva. Nutno dodat, že takový narozeninový dárek ale určitě ještě nedostala.
Fotky jogurtu nemám, neboť poslední má kamarádka. Můžete ho ale vidět třeba v Albertu.


Žádné komentáře:

Okomentovat