pátek 11. května 2018

Co je to vlastně štěstí?

Muška, ta to určitě nebude i kdyby byla zlatá. Štěstí je takové, někdy i trochu zašmodrchané, klubko životních událostí, které nám dokáží dělat radost. Každý ve svém životě považuje za štěstí něco jiného, každý z nás o něm máme trochu jinou představu a některé věci bereme tak nějak samozřejmě. I když ne vždy to samozřejmost je.
Pro mne je štěstí, že
jsem se narodila milujícím rodičům i prarodičům
jsem měla střechu nad hlavou a vlastní postel
jsem nikdy nepoznala hlad a ovoce i sladkosti byly jednou z těch samozřejmostí
jsem díky matce švadleně chodila pěkně oblečená
jsem po střední škole okamžitě našla práci, která mě celkem bavila a s malými obměnami vydržela do důchodu
jsem našla bezvadného chlapa se kterým to táhneme už 45 let
jsme vychovali slušné a snad i spokojené děti, i když to někdy byl sakra záhul
jsme mohli trávit krásné dovolené u nás i v zahraničí
máme chatu s nádhernou zahradou, kde je nám moc fajn
nás provázejí choroby celkem běžné vzhledem k věku
Někomu se může zdát, že to není to pravé štěstí, ale já to tak beru, já to tak cítím, to je štěstí.

Krásně to řekl Jan Werich

Lidské štěstí, to je taková šňůrka, na kterou navlékáme malé korálky, taková malá štěstí - čím jsou drobnější a čím je jich víc, tím je to štěstí větší.









-

Žádné komentáře:

Okomentovat