neděle 17. února 2019

Avokádový salát s kuřecím masem

Když jsem prvně ochutnala avokádo, byla jsem přesvědčená, že bez něj můžu žít klidně dál. Mastné, matlavé cosi, bez čeho se klidně obejdu, ať už je to zdravé, přímo nejzdravější.
Můj muž rád zkouší zajímavé recepty, které objeví na internetu, některé si upravuje k obrazu svému. Tak tomu bylo i s avokádovým salátem. Musím podotknout, že jemu chutná i samotné. Říkala jsem si, to nebude nic pro mě, něco si vezmu, něco na to namažu a s večeří bude po starosti. Jaké bylo moje překvapení, když jsem ochutnala nejprve na špičku nože. Salát byl tak výborný, že jsem si okamžitě na talířek naložila přiměřenou porcičku a od té doby už jsme ho měli několikrát.

Avokádový salát s kuřecím masem


1 větší černé avokádo
grilované (pečené,vařené) kuřecí stehýnko
3 stonky řapíkatého celeru
1/2 malé cukety
1-2 jarní cibulky
2 lžíce bílého jogurtu (řeckého typu)
3 lžíce majolky
šťáva z jednoho citronu, sůl, pepř (čerstvě mletý)

Všechny suroviny nakrájíme na kostičky, zakapeme šťávou z citronu, přidáme majolku, jogurt a ochutíme solí a pepřem.
Toť vše a nechte si chutnat.


Žádné komentáře:

Okomentovat