úterý 12. února 2019

Pomalý hrnec

Jedním z dárků, které mi Ježíšek naježil byl i pomalý hrnec. O jeho existenci jsem věděla, ale možnosti jeho využití mě nechávaly v klidu. Leč teď se situace změnila. Učíme se spolu komunikovat. Součástí byla i kuchařka se zajímavými recepty, kterých se ostatně na internetu najde opravdu hodně.
Nejdříve mě zarazila doba vaření, která se pohybuje mezi 2-8 hodinami. Vzhledem k tomu, že hrnec je energeticky náročný pouze jako žárovka, není spotřeba i při tak dlouhé době vaření nijak náročná.
A tak jsem se v neděli pustila do svíčkové s knedlíkem. Rodinu jsem raději předem upozornila, že budou k obědu možná jen ty knedlíky s vajíčkem, ale nakonec oběd dopadl skvěle. Musím se pochválit, že svíčkovou mívám dobrou, ale tentokrát to byla přímo mana nebeská, na čemž se shodli všichni strávníci.
Zdá se, že si budeme rozumět. Všechny suroviny do jednoho hrnce, zavřít, zapnout a po doporučené době je hotovo. Samozřejmě je třeba zahustit, v případě svíčkové rozmixovat zeleninu, ale jinak máte volno. Už jsem vyzkoušela i guláš a nemůžu si nového pomocníka vynachválit. Ježíšku, díky!



Žádné komentáře:

Okomentovat