pondělí 23. září 2019

I u nás roste avokádo

V televizi sleduji pořady pro kutily, ale samozřejmě ne vždy a ne všechny. To bych u té bedny seděla docela často, skoro furt.
Zaujala mě rada, jak si doma vypěstovat avokádo. První pokus se zakořeněním avokáda do skleničky s vodou nevyšel. Tak jsem vyzkoušela druhou radu a pecky jsem dala zakořenit do květináče. Sází se do zeminy plochou stranou, zhruba 3 cm hluboko. Čekání na výsledek chce trochu trpěllivosti, myslím že až po 6-8 týdnech pecka pukla a objevily se výhonky. U jedné pecky jeden a u té druhé dokonce dva. Přes zimu se musí přenést do bytu a na léto můžeme avokádo zase letnit. Vršky se mají zaštipovat, aby se stromek rozkošatěl, tak jsem zvědavá, jak bude můj pěstitelský pokus pokračovat.



A ješt fotka jednoho návštěvníka v našem altánku


Žádné komentáře:

Okomentovat