úterý 7. července 2020

Sběratelka klíšťat

Letošní léto je teprve na začátku, ale ze mě už je zdatná sběratelka klíšťat. Dokonce jsem jich posbírala víc než naše Barča. Už jsem jich měla zakousnutých sedm, a to si myslím, že je pro začátek celkem dost. V lese na houbách jsem zatím byla jen jednou, většinu jsem jich musela nachytat na zahradě.Zřejmě jim chutnám, v tomhle ohledu jsem totiž každoročně bezkonkurenčně nejlepší z rodiny.Očkovaná jsem, stříkám se vším možným, mám ráda pivo a není to nic platné. Pivo prý klíšťatům nevoní, ale kvůli nim alkoholička být nechci.
Radost mám naopak ze zahrady a mých kytiček, i když mi jich v loňském roce touhle dobou kvetlo daleko víc. Sázím samozřejmě i do truhlíků, ale nejraději mám staré hrnce a kastroly, konve, plechové nočníky i kameninový sádelňák. Jako dekoraci jsem využila i staré naběračky koupené na blešáku a osadila je drobnými netřesky. Snad se mi zahrádka vybarví ještě dalšími květy, juky pokvetou už každým dnem.
Díky za Vaši návštěvu a přeji krásné léto.


2 komentáře:

  1. To je naprostá nádhera.Tyhle hrncové květiny v zahradě dělají tolik parády.Taky už jsme letos zápasily s klíštaty,u psa i u vnuka :)Naštěstí jen jednou,zatím...prima den.

    OdpovědětVymazat