pátek 31. července 2020

Živnost na kolečkách

 V dnešní době to živnostníci nemají jednoduché. Práce málo, peněz také málo, a tak zbývá jediné. Dát svoji živnost na kolečka a vyrazit za štěstím do světa, tak jako pohádkový Honza. 



9 komentářů:

  1. To mě tedy hodně rozesmálo. Pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Copak je asi uvnitř....... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cestovní šmajchlkabinet na cestách, pobavilo ☺☺☺

      Vymazat
  3. Majitelé mají smysl pro humor. To musí být veselá dovolená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si autíčko užije dostatek pozornosti ☺

      Vymazat
  4. Skvělý smysl pro humor! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ono vždycky je tu možnost zrušit živnost a využít nabídky práce Plzeň nebo kdekoliv jinde. Plzeň píšu, že to jsem přesně udělal já. Dělal jsem v hudebním studiu jako OSVČ a přes Covid prostě práce nebyla. Tak jsem to pozastavil a šel jsem dělat do skladu, kde naopak nabírali každé ruce. Nakonec jsem se za dva roky vypracoval na vedoucího skladu a teď sedím celý den v kanceláří a řídím skladovou logistiku. Takže i tohle je cesta. :)

    OdpovědětVymazat