pondělí 3. srpna 2020

Koupání v Čerčanech

Čerčanská koupadla, tak se jmenuje koupaliště na Sázavě, kde jsem minulý týden strávila dvě odpoledne. Jedno krátké s mým mužem a druhé dlouhé s mojí sestřenicí. Vídáme se málo, a tak je vždycky o čem povídat, protože máme spoustu společných známých. 
Voda měla příjemných 23° i když já bych klidně snesla i víc, ale v tom vedru to bylo příjemné osvěžení. Vstup do vody je přizpůsoben po schůdcích pro děti i pro ty starší a pokročilé, ale blbka jako já si dokáže namlátit všude. Doma nebo u vody, je to celkem jedno, a to podotýkám bez přispění alkoholického oparu. Naražené koleno není zase tak velký problém.
Na koupališti je i příjemný stánek s občerstvením a lidí ve všední dny málo, prostě ideální místo na trávení letního dne. Ráda bych si alespoň jedno takové odpoledne ještě zopakovala, doufám, že to vyjde. 
Momentálně prší a to je moc dobře. Zahrada vodu potřebuje, sudy na dešťovku jsou téměř prázdné a vzduch se krásně pročistil.
Za návštěvu blogu děkuji a užívejte si léto, co to jen jde. 




24 komentářů:

  1. Evičko, to jsi měla příjemný den až na to naražené koleno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho trochu barevné a to také každý nemá ☺☺☺

      Vymazat
  2. Příjemné osvěžení. Na fotkách i to, co máme teď venku. Také jsme rádi za deštík... A ještě snad trošku tepla bude a budeš moci si to zopakovat. Už teda bez toho naraženého kolene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koleno hraje všemi barvami, ale jinak je to v pohodě ☺

      Vymazat
  3. Hezké místo na koupání i odpočinek. U nás také prší, ale snad se brzy vyčasí a Ty si hezký den u vody zopakuješ. Ovšem bez naraženého kolene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od zítřka má být zase teplo, tak doufám, že zase vyrazíme a tentokrát to bude bez úrazu ☺☺☺

      Vymazat
  4. Evi, u vody je fajn. Hezké místo na koupání i na focení. :o)
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam fakt krásně a v týdnu málo lidí, takže paráda. Také zdravím a díky za návštěvu ☺☺☺

      Vymazat
  5. Příjemné místo. V přírodních koupalištích schůdky kloužou. Také jsme málem upadla,.Musela jsem se držet zábradlí. Tak ať se ti koleno brzy zotaví a se sluníčkem se zase vydáš k vodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to dokázala i když jsem se zábradlí držela, kdo umí,umí ☺☺☺

      Vymazat
  6. Při 23 stupních bych asi umřela, jsi odvážná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do té vody už musela. Za mnou na schůdcích čekali nedočkavci, tak jsem si zahrála na hrdinku. První dojem příšerný, ale pak už to bylo příjemné ☺☺☺

      Vymazat
    2. Zrovna jsem si na tebe dnes po obědě, když jsme šli do bazénu, vzpomněla. Říkám si, bude ledárna, jako jsi měla ty, nebo nebude? No a nebyla, byli jsme příjemně překvapení, voda teplá a nikde ani noha :D.

      Vymazat
  7. Cachtající Evíku, prosím, dej do možností komentovat i jiné varianty.
    Já se nemohu v práci přihlásit a když jsem celý den, nemám šanci komentovat.
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Simčo, pokusím se, snad to zvládnu. Díky za návštěvu a přeji krásný víkend. Dneska jsem se zase cachtala a nemělo to chybu, pá ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Naražené koleno by mi nevadilo, ale do vody bych ráda vlezla. Voda, to je moje, i chladnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy koleno by mi vadilo!!!!!! Co jsem to předtím napsala za nesmysl! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Koleno už je v pohodě a koupání jsem si v pátek zopakovala. Voda byla ještě studenější, zřejmě zase upouštěli z přehrady, ale byla jsem odvážná, vlezla jsem tam třikrát ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  12. Evi, máte to tam moc hezké. U nás je momentálně na koupání vhodný jen městský bazén a doma vana. Rybníky zabrali rybáři a jsou momentálně plné sinic. Tak že sedíme v těch vedrech doma, nohy v lavoru s vodou, abychom se ochladili a je to...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sázavu to máme z chaty autem tak čtvrt hodinky a na zahradu jsme pořídili bazén. Plavat se tam nedá, možná jedno tempíčko, ale na ochlazení je to super.

      Vymazat
  13. Letos jsem se nekoupala, nemyslím tim v koupelně 😂 Mám ráda koupaliště a muž přírodní nádrže, takže asi tak....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na chatě kolem nás jsou krásné rybníky, ale plné sinic, takže tam se koupat nedá. Vzpomínám na prázdniny, kdy jsme v rybníku byli hodně často a ještě naše děti si koupání užívaly. Škoda, bylo to kousek a bylo to fajn ☺

      Vymazat
  14. Anonymní11/8/20 13:25

    Tak už sem mohu něco napsat, ještě že jsem nebyla sama s žádostí jiného komentování. Napsala jsem to i na starý blog, ale tam asi nechodíš. Jsem tu tedy podruhé a líbí se mi zvolení barev - pozadí a písmo. Já se vykoupu v koupelně, mám výborný sprchový kout a sinice mi nevadí. Tak pěkné léto přeji. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu tápu, upozornila mě na to Simča. tak už to zřejmě funguje. V té řece zatím sinice nejsou, ale asi to nebude dlouho trvat a také mi zůstane jenom koupelna, zdravím ☺☺☺

      Vymazat