úterý 18. srpna 2020

Něco tady chybí

 Včera odpoledne jsem zavítala na starý blog, ale jak řekli. tak udělali. Nikde nic. Teď už mi to vůbec nevadí, ale ze začátku to byla tak trochu rána pod pás. Naštěstí jsem ten přechod nějak zvládla i za přispění některých z Vás, ale zajímalo mne, jak to bude po vypnutí s fotkami.  
Některé zůstaly, jiné jsou fuč, nerozumím, ale neřeším. Můj blog není až tak o fotkách, ale ti, kteří mají blog postavený hlavně na fotkách měli buď hodně práce s přetažením nebo mají obrovskou smůlu. Těch je mi opravdu dost líto. 
Ale život jde dál a já jen doufám, že na mém blogu budou nějaké články i fotky přibývat, protože mám občas pocit (nebo to není jen pocit?), že mám hlavu jen proto, aby mi nenapršelo do krku.




23 komentářů:

  1. Tedy já nevím, ale já fotky mám! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem se šla znova podívat a dneska tam jsou. Včera nebyly, asi jsem magor ☺☺☺

      Vymazat
  2. Ale ne, Evko .-) Ony v ní ty nápady jsou. Jinak fotky zmizely a teď zas jsou. Tak nevím, nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky máte pravdu, dneska je tam vidím ☺☺☺

      Vymazat
  3. Včera jsem u některých článků fotky měla, některé zmizely. Uvidím dál jak to bude. Jedna šikovná kamarádka panenkářka a blogerka mi fotky zálohovala podle článků a pokud zmizí nadobro, tak si dám tu práce a vložím je do článků znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti snad ani nepřeju, to bude práce nadlouho.

      Vymazat
  4. Uf to jsem se lekla. Hned jsem se šla podívat na starší články, jestli tam mám fotky. Podle mě se fotky zálohovaly rovnou při přetažení blogu sem. Já měla spíš problém stáhnout fotky z galerie. Nešlo to a nešlo podle toho jejich návodu.Udělala jsem to asi po sto pokusech opravdu na poslední chvíli v neděli na dovolené.Seděla jsem u toho dlouho do noci a po jednotlivých složkách jsem to nakonec postahovala do zipu.Ale najednou, jak tam psali, to vůbec nešlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí moc fotek nemám, ale i tak jsem ráda, že se zase objevily. Určitě jsi s tím měla hodně práce, ale byla by škoda o všechny fotky přijít ☺

      Vymazat
    2. Všechny obrázky všem zmizely,ale nakonec se opět všechny objevily. Měla jste štěstí, že jste se podívala až byly opět zpátky. Fotky zmizely i těm, kteří převedli blog třeba před rokem či dvěma. Tak snad už je vyřešeno.

      Vymazat
  5. Zdravím Evi, Já si cestovatelský blog píšu znovu, vybírám články takže jsem v klidu, protože fotky mám všechny v počítači. ale grafický blog mi zmizelo naprosto úplně všechno, tak jsem ještě večer všechny
    články smazala. Ovšem 2. den mi psala kamarádka a vzápětí druhá,že obrázky jsou všechny zpátky. V pondělí večer jsem se dívala třeba k VendyW, jestli má fotky na starších článcích a neměla nic. Zůstal tam jen text s popisem fotek. Nakonec se jí jako ostatním opět ukázaly. Znova jsem tedy zkusila importovat zálohu a je to tam všechno. Jen budu muset v budoucnu projít články, ve kterých mám odkazy na jiné články v blogu. Ty samozřejmě nefungují. Snad už bude dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou v tom zmatky, ale snad už se to usadí. Hlavně, že fungujeme, měla jsem strach, že moje blogování skončí, naštěstí se tak nestalo. Zdraví ☺

      Vymazat
  6. Ze starého blogu jsem nic nepřetahovala. Já jsem totiž původně ani už psát nechtěla, ale pak jsem založila nový blog. Nakonec se mi ten nový začátek líbil, čistá stránka čekající na obsah... který stejně jako předtím, bude většinou kočičí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi to nevzdala. Tady se mi líbí,problémy nejsou a pokud se nějaké objeví, tak na mojí straně ☺☺☺

      Vymazat
  7. Mě také zatím všechny fotky zůstaly. Ale já jsem většinu z nich stihla přepsat těmi uloženými v PC. Znovu jsem tedy napsala na galerii.cz a uvidíme, co mi odepíšou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že jsi to stihla. Byla by to škoda, zdravím ☺

      Vymazat
  8. Já ještě ani nezjišťovala, jak je to s fotkami, hlavně, že mám komplet články :) Po blogu.cz mi bude smutno, ale život jde dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Články zůstaly všechny, a to je důležité. Na blogu jsem byla 5 let a byla jsem spokojená, ke konci už to bylo slabší, neustále nějaké problémy. Tady jsem spokojená i když občas nějaký problém nastane, ale na mojí straně. Díky za návštěvu a přeji hezký víkend ☺☺☺

      Vymazat
  9. Je to s těmi fotkami zajímavé, zmizelo jak co a jak komu. Uvidíme, jestli se to ustálí. Přeji ti hodně inspirace a žádnou těžkou hlavu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, hlavu těžkou nemám, momentálně je prázdná, takže je lehoučká jako pírko ☺☺☺ Hezký víkend ☺

      Vymazat
  10. Nejkrásnější je ten tvůj závěr. Víš, že i já mám v poslední době takový pocit? Snad se do toho zase vpravíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, my to zvládneme i když každý začátek je těžký. Určitě to bude v pohodě, zatím jsme tady moc spokojená ☺

      Vymazat
  11. Milá Evičko. Mně blog.cz nejdříve zablokovali prý pro nevhodný obsah. nebylo tam nic nevhodného a fotografie byly pouze moje a byly to krajinky a památky. Nic jiného nefotím. Na dotazy neodpovídali a než jsem si stačila fotky přetáhnout na blogspot, tak mi zablokovali přístup úplně a nakonec ho zrušili sami. vůbec jsem to nechápala. Naštěstí fotky tisknu, tak jsem o všechno nepřišla. Jen o to psané slovo. Doufám, že tady se to nestane a budeme všichni spokojení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já jsem tady zatím spokojená, žádné nesmyslné výmluvy a výpadky. Ještě, že jsi měla fotky schované, byla by jich vážně škoda. Hezký víkend ☺

      Vymazat