sobota 18. července 2020

Zkouška



Teď vyzkouším, jestli se dílo podařilo nebo se raduji předčasně. Díky dobrým duším jsem dostala spoustu rad, jak převést starý blog na novou doménu a i díky tomu, že mi pomohl syn zůstanu snad i nadále blogerkou. Bylo by mi líto přijít o všechny stránky, ale hlavně o své virtuální přátele. Ještě jednou všem díky za rady a podporu, bez vás bych to nedala.





21 komentářů:

  1. Mám radost, že se ti to podařilo a zase se tu schází stará parta. Já jsem si přenesla jen dva blogy. ty hlavní jsem nepřenášela, nebyla jsem si jistá, zda jsou tam všechny fotky OK, když mi kdysi chyběly celé složky. Ale mám opět zábavu. Přeji Ti hezký a klidný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem překvapená, že to funguje. Já sama se přes Google nemůžu najít.

      Vymazat
  2. Je prima, že se Ti to podařilo. Ať se Ti tady líbí.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad už to půjde, pomalu jsem ztrácela naději. Díky moc.

      Vymazat
    2. Já také bojují. Stále zkouším, co to umí. Třeba fotky. Pořád nemůžu najít tu správnou velikost.

      Vymazat
  3. Povedlo se a je to parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji, ale někde je chyba, nemůžu se na stránky dostat přes prohlížeč, snad to ještě vykoumám. Zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to přes tuhle adresu, Evi:
      https://duchodkaevka.blogspot.com/

      Vymazat
  5. Jsem moooc ráda, že se ti přestěhování podařilo a že se tu postupně všichni scházíme.👏👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes tuhle adresu mi to jde, ale přes vyhledávače ne. Aspoň něco. Já jsem také ráda, že většinu těch virtuálních známých neztratím

      Vymazat
    2. Mně se to přes adresu, kterou jsi uvedla na starém blogu, také nezdařilo. Vynechala jsem www a zadařilo se.

      Vymazat
  6. O tomto vzhledu blogu jsem také uvažovala. Máš to tu moc hezké. Jsi šikulenka. A mohla by si sem dát Folow by email, aby nám chodilo upozornění z mejlu. Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, díky moc. Musím vykoumat, jak na to. Také bych ráda zadala oblíbené blogy, je to pro mne oříšek, respektive ořech ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná fotografie. Je to tu moc příjemné .-) Jsem ráda, že se ti podařilo. Zrovna na oblíbené blogy už vím jak, kdybys chtěla poradit .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, snad už budu fungovat. Moc zdravím ☺

      Vymazat
    2. Chtěla bych vložit oblíbené blogy a nějak se nechytám. Můžeš poradit? Díky ☺

      Vymazat
  9. Já to dělám tak, že si v blogu vyberu Rozvržení - tam se trošku zorientuj, že to je, jak vypadá tvůj blog, vybereš si kam, to budeš chtít dát a tam modře máš "přidat gadget" - rozklikneš a tam si vybereš "Seznam blogů", zas dole modře "přidat blog do seznamu" a tam ho napíšeš, dáš přidat, uložit... Jinak se pak k tomu můžeš kdykoliv vrátit a přímo na svém blogu (když jsi přihlášená) máš u každé části malinký šroubovák s klíčem (jako srp s kladivem) :-) A přes to to lze kdykoliv upravit. Snad ti to takto půjde .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadalo to celkem jednoduše, ale pro mimoně to jednoduché nebylo. Pokus-omyl a pořád dokola, až se dílo podařilo. Ovšem vysvětlit bych to nedokázala. Moc děkuji, jsi zlatíčko ☺

      Vymazat
  10. Nad vložením oblíbených také koumám. To ani nemluvím o požadavku od Renatky - Folov - upozornění emailem.
    Jinak jsi Evi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seděla jsem u toho asi 3 hodiny, podle návodu LeS v komentářích jsem zkoušela a zkoušela, pokusy a omyly se střídaly rychlostí blesku, ale nakone jsem to zvládla. Vysvětlit to ovšem neumím ☺☺☺

      Vymazat