úterý 26. ledna 2021

Blbé ráno, dobrý den

Už jste si někdy  čistili zuby Olfen gelem?  Já ano. 
Ranní očista v koupelně probíhá tak nějak automaticky, brýle na nose samozřejmě ještě nemám. Sáhnu pro pastu na zuby, ale ouha! Na umyvadle kromě pasty ležel i zmiňovaný Olfen gel, kterým si momentálně léčím palec levé ruky potrefený artrózou. Na palec dobrý, ale na zuby hnus.
Dalším pravidelným ranním rituálem je, jak jinak, káva. Manžel uvaří, ale cukr si dávám sama, on sladí umělým sladidlem. Vyndávám tedy cukr z poličky a že jsem byla dneska po ránu tak šikovná, letí dolů i včera doplněná miska se solí, jasně, že neuzavřená. To zase bude den, honí se mi hlavou.
Naštěstí se ke mně smůla obrátila zády a nakonec byl dnešní den docela prima. Díky nedělním zbytkům a včerejší dýňové polévce nebylo třeba vařit ani běžet nakoupit. 
Dopoledne jsem si prohlížela fotky, které jsem jednu dobu dávala do malých alb a vzpomínala na krásné dovolené. Třeba na tu první v Řecku, kterou jsme tenkrát oslavili naše 25. výročí svatby. Bylo to na ostrově Zakynthos a bylo tam fakt nádherně. 
Za dopoledne napadl sníh, tak jsme po obědě vyrazily s Barčou na procházku, aby si ještě trochu toho sněhu užila. 
Odpoledne ke kafíčku včera upečený štrůdl, rozečtená knížka, a tak byl nakonec ten den vlastně moc fajn. 

  




44 komentářů:

  1. Tak to teda musela být doslova super chuťovka hned po ránu...stávají i horší věci a dobře to dopadlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nebyla žádná tragédie, ale dobré to fakt nebylo. Zdravím ☺

      Vymazat
  2. Docela děsivý začátek a nakonec - hezký den.
    Evičko, přeji příjemný večer bez karambolů. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne tak děsivý jako hodně nechutný ☺☺☺

      Vymazat
  3. Teda teď se směji, ale člověk někdy žasne co se mu může omylem stát, že? Tak příště po ránu raději pozorněji. Jo a mně se nedávno podařilo drknout do kořenky s kuličkami pepře. Byl po celé kuchyni!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se zadaří, také je dost dobré zaměnit deodorant za lak na vlasy na intimních místech. To kdysi trochu popletla moje kamarádka ☺☺☺

      Vymazat
  4. Špatný začátek a dobrý konec!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, celkově byl den docela fajnový ☺

      Vymazat
  5. Někdy člověk vstane špatnou nohou a podle toho to pak vypadá. Hlavně, že se den nakonec vydařil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo, to bylo jen takové zpestřeni, ale zubní pasta je přece jenom lepší ☺☺☺

      Vymazat
  6. Evi,takové přehmaty se mi také stávají a pokud to není v kuchyni,tak se dá ze všeho vybruslit.Hlavně,že se vydařil den.
    Já se každý den raduji z procházek se psem,protože když ji vidím,jak se ve sněhu vyblbne,tak mě vždy dobře naladí.Sníh opět připadl a tak jsem ráda.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo včera opravdu krásně bílo, ale dneska už ho mnoho není. Děti už zase bobují spíš na blátě ☺

      Vymazat
  7. Někdy ráno přinese nějaké nemilé překvapení, ale den se pak vyvrbí ke spokojenosti.
    Nebo i obráceně to může být :-).
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, máš pravdu. Beru to tak, jak to je i když někdy může trvat den blbec od rána až do večera ☺

      Vymazat
  8. Někdy je zkrátka den blbec - to znám. Ale stávají se i horší věci, takže si z toho nic nedělejte. 🙂
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, já z toho nic moc nedělám, jenom, že ten gel fakt nebyl nic moc. Spíš nic než moc, zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  9. Evi, já si říkala, že by nová zubní pasta☺ ☺ ☺, no nazdar, to muselo být fujky, fuj. Nakonec se ti den vydařil báječně. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, hnus to teda fakt byl. Ale když nejde o život, tak jde o h.... Však to určitě znáš. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  10. Tak ráno začalo špatně, ale zbytek dne byl už vydařenější :D Já naposledy takhle šla ráno na autobus, klouzalo to, a já spadla rovnou na zadek, naštěstí to nikdo neviděl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by nevadilo, kdyby to někdo viděl, horší by byl nějaký úraz. Ty jsi ještě mladá, tak rychle vyskočíš, se mnou už by to tak rychlé nebylo, zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  11. Ranní rituály jsou podle mne potřebné, ale je lepší, když den začne příjemně. Nejlepší je, když je navařeno a člověk může dělat věci, na které by tak neměl čas. Pěkné dny přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme doma s manželem sami, když se mi nechce vařit, objednáváme oběd v restauraci přes okénko a je vyřešeno. Hanko, zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  12. Evi, sedím tu, čtu a usmívám se. 😃 Já se v podstatě řehtám na celé kolo, protože jsem si vzpomněla, jak si můj táta kdysi vyčistil zuby Kordovanem. Byla to pasta na mytí bot a krásně pěnila. Také zůstala na umyvadle a táta neměl brýle. Když pak mamince vyčítal, že Kordovan neuklidila, v klidu mu odpověděla, že má aspoň krásně vyčištěné zuby.
    Ovšem důležité je to, že se vše špatné v dobré obrátilo a ty sis nakonec ten den užila hezky. 🍀💓
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Na Kordovan si také pamatuji ☺ Alenko, můžu tě ubezpečit, že Olfen gel nepění a jestli účinkuje na bolest zubů, to moc posoudit nemůžu. Vlastních už totiž moc nemám ☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsi mě teda dostala, olfen gel na zuby :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, nezkoušej to, je to fakt humus ☺☺☺

      Vymazat
  15. Nikdy to není tak horké, jak se uvaří.
    Pěkně jsi si promasírovala dásně a o tom to je.
    Ale štrůdl já bych si zavdala, mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horké to nebylo, ale hnus to byl pořádný. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  16. S Olgen gelem jsem ještě to štěstí neměla :D. Za to se mi povedlo vyčistit si obličej odlakovačem na nehty a dětem nalít do skleniček místo sirupu olej :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je snad ještě "lepší" než ten můj Olfen gel. Vzpomněla jsem si na babičkou s dědou, kdy děda babičce vykapal oko čistým lihem. Nezapomněla na to nikdy. Ani se jí nedivím ☺☺☺

      Vymazat
  17. jooo, někdy to začne doslova jako den blbec....Ale pak se zase všechno spraví. měj krásné dny a raději používej zubní pastu, než tu na palec....hihihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se po ránu v koupelně pořádně rozhlížím. Zdravím a přeji hezký víkend, který zatím moc hezky nezačíná ☺☺☺

      Vymazat
  18. Jo řecké ostrovy.. My byli na Rhodosu a Kosu... Often gel, aspoň zuby nebudou bolet... 😊😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím. Raději už ho zkoušet nebudu ani na bolest zubů ☺☺☺

      Vymazat
  19. Tak jsem byla zvědavá co za novou pastu to je, a ono to nebyla nová pasta. :D
    Mě se jednou stalo, že jsem si zalila kafe s octovou vodou. V práci není čas něco kontrolovat a nikdo mi neřekl, že je v konvici ocet místo vody, nakonec jsem si uvařila druhý a místo cukru jsem chytla sůl, takže kafe jsem si vařila na třikrát. :D
    Hlavní je, že se potom den vydařil. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se to pěkně semele, hlavně, když se nestane něco vážného. Hezký víkend ☺

      Vymazat
  20. Táta říkávávaL: "CHCEŠ-LI MÍTI VŠUDE ČISTO, DÁVEJ VŠECHNO NA SVÉ MÍSTO". Jenže někdo jiný to tam nedá a hned máš námět na článek ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu ani manželovi vynadat, dala jsem si to tam sama ☺☺☺

      Vymazat
  21. Evi, tos mě pobavila. A zároveň připomněla, jak mi jednou vyprávěla kolegyně v práci, že si její manžel namazal ruku místo gelem na bolest lubrikačním gelem. A ještě si to pochvaloval, jak to pomohlo... Super déčkový minulý příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to ti začal ten den tedy špatně, ale pak se to přece jen zlepšilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je den blbec, naštěstí tady to bylo jenom ráno ☺☺☺

      Vymazat
  23. Tak to je dobře, že se nekonalo do třetice a den se nakonec vydařil. Takže tedy olfen gel na zuby nedoporučuješ. Dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda rozhodně ne. Možná by po tom mohly přestat bolet zuby ☺☺☺

      Vymazat