čtvrtek 21. ledna 2021

Dneska dáme déčko

 Docent, doktor David Drobný dorazil do domova důchodců "Dobrý den". Davida doprovázela devatenáctiletá dcera Daniela, dědička devadesátiletého dědečka Dušana. 
Dobromyslný dobrák, dnes diabetik Dušan, dělával dříve  dozorčího dráhy. Dozorčího dělal dlouho, do důchodu. Dnes dominuje domovu důchodců. Dostává drobné dárky, desítky dlouhých dopisů, domovský doktor Dvořáček Dušanovi daroval dlouhou, dřevěnou dýmku. 
Daniela dědovi donesla dovolenou drogu. Dobrý, datlemi důmyslně dozdobený diabetický, domácí dort. 
Dojemné divadlo, dveře dokořán. Děda  ďobe do dortu, dočítá dobrodružné drama.
Dědo, další dostaveníčko do dvou dnů, doneseme další dobrůtky. 
Dovíráme dveře. Divná doba.  


  


46 komentářů:

  1. To je pěkné počtení! Úplně jsem dostala chuť na dort, ale diabetický být nemusí :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych si nějaký dala, na stole mám kávičku, tak by se nějaká dobrota hodila ☺

      Vymazat
  2. Dost dobré, drahá dámo, děkuji. Dnešní den dostal další drobnou důležitost, divnověty darované do dáli důchodkouevkou.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, Ty si s tou naší krásnou řečí umíš opravdu krásně pohrát. Přeji Ti příjemné zimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přeji hezké dny i nadcházející víkend, který se u nás jeví jako jarní ☺☺☺

      Vymazat
  4. Evičko, pecka!
    Tleskám a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji. Přeji krásný víkend a zdravím ☺

      Vymazat
  5. Evi, moc pěkné. Umíš krásně skládat slova.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,jsi dobrá.My občas s rodinou,když se sejdem,teď bohužel naposledy na Vánoce a hned tak to zase nebude,hrajeme hry.To asi také znáš,hrávaly jsme to i jako děti.Začne se písmeno a říkají se slova od něho.Nakonec mám z toho v hlavě prázdno.Nevím,zda bych dala něco jako ty dohromady a ještě,aby to mělo hlavu a patu.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že bys to také dala. Zdravím a přeji hezký víkend ☺☺☺

      Vymazat
  7. Pěkně poskládaná písmenka :-)
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, díky. Zdravím a přeji hezký víkend ☺☺☺

      Vymazat
  8. Tak jsem chvilku přemýšlela, jak odpovědět slovy na písmenko D a vůbec mi to nemyslí. :D
    Jsi prostě dobrá. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Divná doba, pravda. Ale déčkování máš skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, však ty jsi v písmenkování hodně dobrá ☺☺☺

      Vymazat
  10. Evi, je to zajímavé a v tomhle jsi fakt dobrá, já jsem to nikdy nezkoušela. Hezký víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Evo, báječmá hra se slovíčky. Déčkování ti jde skvěle. 👍👍
    Dobré, děkuji 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Někdy to jde a někdy ze sebe nedostanu vůbec nic. Hezký víkend ☺

      Vymazat
  12. Evi, to Ti jde, hezké čtení. :o)
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Tedy, ty jsi hračička, ale "fakt" na 1***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mě to naláká, tak se potom snažím. Díky ☺☺☺

      Vymazat
  14. Evičko, máš můj obdiv. nad tím bych musela hodně dlouho přemýšlet a vůbec nevím, jestli bych to kdy dala.

    OdpovědětVymazat
  15. Také dočítám a vůbec to není dobrodružné drama, naopak je to super.
    Příjemný víkend, ty hračičko !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, na cvičení nemůžu, do divadla ani kina také ne, cukrárna zavřená, vinárna zavřená, tak teď čtu a občas pročistím závity. Jak já se těším na naší chatu a zahrádku, ale tobě to určitě vysvětlovat nemusím. Měj se fajn, zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  16. Umíte si krásně hrát se slovy. 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Vida čím vším se může člověk bavit! Já bych tohle nedokázal.

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za pochvalu, ta vždycky potěší. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  19. Příhody na jednou písmeno mě baví :-))

    OdpovědětVymazat
  20. Perfektné !!!! Si teda ozaj šikulka! 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mám chuť něco sepsat, docela mě to baví, zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  21. Evi to se povedlo,ale malá odpověď z blogu od Libušky ohledně mamografu,žádanku mě ale i tobě vydá praktická obvodní doktorka. a potom přijde smska mě a doktorce nález poštou.. Jedeme s kamarádkou příští rok a bude hold ,,babský výlet,,krásnou neděli...Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dostávám žádanku od gynekoložky, kam také přijde výsledek. Té pak jenom zavolám zda je vše v pořádku. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  22. Stvořila jsi slovní klenot, má to hlavu i patu. Na tohle nemám a na slovní fotbal doma mi chybí bystří lidi. Máš víc takových slovních vychytávek? Tleskám! ☺

    OdpovědětVymazat
  23. Díky moc za pochvalu. Několik vychytávek u mne najdeš pod štítkem Hrátky s češtinou. Měj se fajn ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  24. Sedím tu s otevřenou pusou a bradu mám až u kolen. Jsi vážně DOBRÁ

    OdpovědětVymazat
  25. Jsi fakt jednička. Tohle hned tak někdo nedokáže.

    OdpovědětVymazat